merk luiers

Hoi !

Even misschien een gekke vraag:

wij gebruiken de luiers van C1000, DA en soms van het Kruitvat.
Nu had ik zo'n verpakking bij 1 van de kadopakketen gekregen van Huggies. Die ben ik nu aan het gebruiken. Het lijkt alsof je bij de Huggies de plas heel erg ruikt. Ligt dat nou aan mij of is iemand dit ook opgevallen. Ik ben daarna weer c1000 luiers gaan gebruiken en nu ruik ik het niet meer. Vreemd??!!
 
Dit dacht ik zonet: is het misschien mogelijk dat jouw kleine door het warme weer en gezweet een meer geconcentreerde plas heeft, die meer ruikt dan anders... dan zou het ook geler moeten zien lijkt mij.

Verder ik gebruik zelf geen huggies, maar met de verschillende merken die ik gebruik (kruidvat en bumblies uit de supermarkt) merk ik qua geur geen verschil.
 
Je hebt gelijk hoor! Wij gebruiken ook geen huggies meer omdat de luiers inderdaad erg gaan ''ruiken'' als ze nat worden.. Ligt niet aan jou!!
 
ja ik vind het ook, die luiers van huggies zijn snel vol( dik) en stinken uren in de wind ook lekken ze dus bij mijn dochter. ik heb alles al geprobeerd van kruidvat tot c1000 nou heb ik echt goede luiers gevonden( 10,87 euro bij etos, het zijn net pampers en zijn prefect!!
 
Wij gebruiken ook huggies, deze passen het beste bij onze zoon. Ook geen last van nare luchtjes. We verschonen ook geregeld, misschien is dat het. De luiers van Etos bevallen ook erg goed. Pampers vind ik persoonlijk niet prettige luiers, dan krijgt onze zoon van die vakjes in zijn billetjes.
 
wat grappig dat hebben wij ook met pampers,mijn zoon krijgt er striemen van.

wat betreft het verschonen,wij verschonen nog steeds om de 4 uur,misschien ligt het idd daar aan.
 
Terug
Bovenaan