Merk pil van invloed op ontpillen?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Zelf heb een jaar of 8 de stediril30 pil geslikt, volgens mij een hele licht pil.
Zou het merk pil invloed hebben op het ontpillen?
Ik lees hier namelijk veel over de dianapil, is die zwaarder? of wat is het verschil?

Ben wel heel blij dat ik van die zooi af ben, want dat is het eigenlijk wel, ik stopte en kreeg gelijk weer mega ongipijn en puistjes (gelukkig niet heel veel en vooral op mijn rug)
Ben in januari gestopt maar ik denk wel dat ik snel ben ontpilt, heb nu nergens meer lastvan. En een nette cyclus.

Groetjes Roos

Hallo. Ja de diana-pil is een wat zwaardere pil(volgens mijn HA)
Ik heb zelf de micragonon 30 gehad en ook meteen een regelmatige cyclus van 26 dagen. Is wel fijn dus.
Veel succes!!!!

ik heb 10 jaar lang marvelon gebruikt. Ik ben sinds oktober gestopt en ik merk ook vanalles. Allereerst merkte ik gelijk dat ik veel meer zin had in sex.  Ten tweede voelde ik me gelijk veel fitter. Maar daarbij is ook het nadeel dat ik helemaal onder de  puistjes zit. Dit heb ik nog nooit gehad, maar ja ik heb al vanaf   mijn 15de de pil geslikt. Maar ja ach je moet er wat voor over hebben he

Hoi,
Sept. 2002 ben ik gestopt met de pil. Twee jaar later nog geen ongi. Toen kreeg ik duphaston om ongi op te wekken, toen een maand wachten en kijken of er een ei ging groeien. Was niet zo. Met clomid was het in nov 2004 raak. Nu ben ik met de 2e ronde bezig. Ben in januari begonnen. Vandaag heb ik mijn eerste nod (3e ronde)
Ik gebruikte heel lang stediril-D. en dat was volgens de arts een zware pil.

Echt nooit meer van mijn leven!
A3

ben je 2 jaar niet ongesteld geweest??!!

jezus! dat is lang!
denk je dat die pil daarvoor gezorgt heeft?
dat huisartsen dat ding nog voorschrijven zeg.

veel succes in deze ronde in in ieder geval!

goetjes esther

Ik weet niet of zozeer het merk pil invloed heeft, ik denk dat het ook mee te maken heeft hoe je lichaam in elkaar zit.
Ik heb 15 jaar de pil geslikt, waarvan de eerste paar jaar Mercilon en de laatste 10 jaar Femodeen, en ik was direct zwanger toen ik was gestopt, dus geen ongi tussendoor.
We zijn net weer gestopt, en weet volgende week weer meer, voel me opgeblazen, vanaf het moment van stoppen met pil pijn in onderbuik, nu zere borsten, maar kan natuurlijk ook een ongi aankomen, ik hou jullie op de hoogte en je ziet...
het kan prima in 1 x raak zijn na lang pilgebruik...

suc6
liefs
sas

hoi roos

ik heb ongeveer 12 jaar de pil geslikt neocon
en na de pil gelijk ongi daarna 35 dagen en nu is het
afwachten hoelang het gaat duren
weet niet of ik nu weer van 35 dagen uit moet gaan
dan zou mijn nod 8 mei zijn spannend hoor
duurt alleen nog zolang

grtz tamara

oja ik wist ook gelijk weer waarom ik