Merk test

Hallo allemaal,

Van welk merk gebruiken jullie zwangerschapstesten? Ik heb er 2 gebruikt van Romed midstream (gekocht via de site 'babybrabbel', welke licht positief was. Een cb test, was negatief en een eigen merk van de apotheek, was ook negatief.

Heeft iemand hier ook ervaring mee?

Groetjes,
Roos
 
ik hoop voor je dat je zwanger bent ik zou na 3 dagen nog even een test doen misschien is het hormoon nog niet hoog genoeg in je urine en clear bleu is voor 99% betrouwbaar enje kunt ook even naar je huisarts gaan dan weet je het helemaal zeker ik hoop het echt voor je hou je ons op de hoogte?
 
Hoi Sandra,

Dank je voor je berichtje! Echt fijn dat je hier zo snel een reactie krijgt.
Ik heb gisteren ook een heel verhaal geschreven. Vorige maand heb ik namelijk een miskraam gehad, en het kan dus zo zijn dat er daardoor nog hcg in mijn urine aanwezig is, waardoor heel gevoelige testen nog licht positief blijken te zijn.

Ben jij al zwanger of ook druk bezig zwanger te worden?

Groetjes Roos
 
ik ben net begonnen met zwanger proberen te worden sinds 2 weken gestopt met de pil ik heb dit weekend mijn eerste eisprong ik heb alleen ongelofelijke pijnlijke borsten sinds vandaag ik denk dat dit komt door het stoppen van de pil.
wat verschrikkelijk een miskraam ik hoop echt voor je dat je zwanger bent en dat alles in de 9 maanden goed verloopt ik hoor het nog van je succes.
 
Terug
Bovenaan