merk zwangerschapstest?

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Maakt het uit welk merk zwangerschapstest je haalt?
Ik moet namelijk zo om een test; niet omdat ik overtijd ben, maar omdat ik binnenkort een allergietest moet ondergaan. Vooraf moet ik dan testen of ik niet zwanger ben (hoop natuurlijk van wel ). Je hebt zoveel verschillende soorten testen! Maakt het uit of je een huismerk neemt, of kan je beter een wat duurdere nemen?

Groetjes,
Femke

Dat maakt echt niet uit hoor. Ik bestel ze altijd via het internet en dan heb je er 3 voor 5 euro maar daar ben je natuurlijk te laat voor. Maar volgens mij zijn die van de trekpleiste ook niet zo duur. Zou als ik jou was gewoon een huismerk doen.
En nu maar hopen dat je zwanger bent!!!!! Dat zou natuurlijk heerlijk zijn, jammer dan van die allergietest.
Gr sis

Hoi hoi ik heb ook aldoor de testen van de trekpleister E6,- 1test, maar je hoor wel eens dat de gebruikers de predictor of de clearblue betrouwbaarder vinden, Dus ik zou gewoon een goedkope halen want die andere zijn E18,- tot E20,-

Groetjes Bianca

Bedankt!

Ik heb er nu een van de kruidvat gehaald (6,90 euro).
Waar op internet kan ik die dan bestellen? Drie voor 5 euro is echt niet veel geld!

Ik kan pas 1 dag voor de allergietest testen omdat ik dan ongeveer ongesteld moet worden (of beter nog: niet worden). Ik heb een onregelmatige cyclus dus erg lastig. Lijkt me wel heel erg spannend hoor. Tot nu toe heb ik helaas nooit een zwangerschapstest hoeven doen. Voor ik het wist waren de rode duivels alweer aanwezig!
Nog even geduld dus...

Femke

Hoi Femke,

Ik bestel m'n tests altijd bij zwangerschapstest.nu. Daar heb je inderdaad al 3 tests voor € 4,-. Ik neem zelf altijd de iets duurdere (rond de € 8,- per 3), omdat ik die zelf iets fijner vind.
Als je ze niet al te laat op de dag besteld, heb je ze de volgende dag al in een witte envelop in de brievenbus. Ideaal!

Succes, enne... ik hoop dat die allergie-test niet doorgaat.....!

Groetjes jammie

hihi, bedankt Jammie! Ik hoop ook dat die niet doorgaat!

Terug
Bovenaan