Merken jullie erg de sprongetjes?

Dan bedoel ik qua gedrag dat ze bijvoorbeeld heel de dag huilerig zijn, meer slapen, meer drinken?

Ik had het vrijdag wel met Lycke, ze wilde minder slapen overdag, echt korte slaapjes en meer drinken, maar verder gelukkig niet huilerig en hangerig, want ze wilde ook best in de box spelen

`Nee ik merk er niks van. Maar geloof het ook niet.
Heb laatste eens op internet zitten lezen over de schrijver van het oei ik groei boek, en het onderzoek wat hij heeft gedaan naar die zogenaamde sprongen.
Hij heeft z'n eigen kinderen als voorbeeld en onderzoek genomen. En na een beter en groter onderzoek met veel meer kinderen is wel duidelijk geworden dat de sprongen zoals die man ze omschrijft niet bestaan.
Ik denk maar zo: ook wij hebben wel eens dagen dat we chagerijnig zijn, of dat we niet veel eten.

Ik heb het boek van een vriendin gekregen en ik vind het echt onzin.... Na een sprongetje "meer keuze uit de winkel" Ik vind het een vreselijk boek en ik geloof het ook niet. En mijn kinderen waren nooit hangerig bij de aangegeven perioden...

Haha ja meer keuze uit de winkel! Het is op een verschrikkelijke manier geschreven. Ik heb ook maar een klein deel gelezen.

Toch merk ik wel dat ie sommige dingen 'opeens' kan. Er zit vaak geen geleidelijke overgang in. Alsof ie inderdaad een sprongetje maakt. Van de een op de andere dag sliep ie door to 7 uur en dronk ie ipv 150 ml 180ml per voeding. Net of ie plots besloten heeft dat ie een niveautje hoger gaat.

Terug
Bovenaan