Merken jullie wat van 9 maanden op 9 maanden af?

he ben nieuwschierig hoe jullie je voelen.
Ik merk dat ik nog niet de oude ben. Heb wat onderzoeken gehad in het ziekenhuis omdat ik wat klachten heb, zoals pijnlijke gewrichten, zere handen, zware benen. Maar ik ben kerngezond verklaard, door Neuroloog en Reumatoloog. Alhoewel ik wel een zwaar tekort heb aan vitamine D, dus dat gebruik ik nu anderhalf maand. Maar beter voelen doe ik me nog niet. Het kon evt aan het tekort liggen, nog 4 maanden dan zit men 9 maanden af erop, wie weet voel ik me dan lichamelijk beter. Moet wel zeggen dat ik soms nog wel heel erg emotioneel kan worden, van mij mogen de hormonen nu wel weggaan hahha.

liefs nath

mijn hormonen zijn weg het gaan....

in de zin van...

SUPER veel haarverlies en ontzettend zweten....

BAH

verder gelukkig geen klachten (ja af en toe pijn in mijn rug.....) maar wat wil je met een baby van 7 kg :D

liefs en succes

Voel me lichamelijk best goed,wel moe dat merk ik vooral in de middag en avond.maarja lijk me ook wel logisch nu ik weer werk en 2 kids heb.waarvan ik er voor Kyandro s nachts ook nog uit moet,(dochter heeft eindelijk begrepen wat doorslapen is haha)
heb nu ook superveel haarverlies,echt irritant gewoon.
verder merk ik niet zo heel veel meer gelukkig
sterkte liefs jootje

Alleen haarverlies en met superzwaar sporten last van mijn bekken. Dus doe het wat rustiger (ook niet erg!).
Verder kan ik geen zielige films, journaals of kranten zien over kinderen.......................

9 maanden af zeggen ze ja.
Gelukkig ervaar ik dat niet zo. Ik voel me topvit. Doe alles weer als tevoren en heb geen last van haarverlies en hormonen.....Heerlijk!
In mijn zwangerschap heb ik ook geen last gehad van hormonen gelukkig. Mijn man zei zelfs dat ik toen meer geduld had en veel rustiger was.
Voor de meiden die er wel 9 maanden voor hebben.. sterkte!
groetjes

hey,

nou hierro ook nog heel erg bezig met 9 maanden af!!! ik hoop dat ik nog haar over houd zeg maar! wist niet dat dat zo erg zou zijn, dat haar verlies...
verder heb ik hormonen ook echt nog niet onder controle... bij alle emoties, blij, verdrietig, boos... Ik jank vrolijk met iedereen mee! (of begin zelf met janken!!) ben ook soms voor mijn gevoel echt overdreven blij voor iemand, dat ik zo blij ben dat ik erom moet huilen... echt bizar...
gelukkig alleen maar positieve emoties...

maar ach... we zitten de rit wel uit ;) ondertussen kan ik heerlijk genieten van het mooiste meisje ter wereld (nou ja, jullie snappen wat ik bedoel ;)) dus maak me nergens druk om!!

liefs,

T

Hier ook veel last van mijn gewrichten, vooral mijn vingers. Dokter zei dat dat goed kon komen door de hormonen omdat ik nog bv geef en natuurlijk de 9 maanden af.
Verder denk ik dat kaal ga worden, word er gek van dat ik overal van die lange zwarte haren vind( hoe komen ze in het bedje van mijn dochter terecht, daar lig ik echt niet hoor..hihihi)
Mijn emoties heb ik weer redelijk in de hand, dat was tijdens mijn zwangerschap wel een drama.
Gelukkig heb ik bijna geen last meer van mijn rug!

Terug
Bovenaan