<p>Een maand geleden stopte mijn dochter opeens van het een op het andere moment met drinken aan de borst. (Toen 8 maanden) 2 weken na het stoppen werd ik opeens ongesteld. Ik heb al die tijd gekolfd, maar mijn productie ging zo achteruit, waardoor ik ook flesvoeding was gaan gebruiken. Ik had het borstvoeden al een beetje opgegeven. Maar de 3e dag van mijn ongesteldheid leek het of Dat ze weer wilde drinken. Dus ik probeerde het en tot mijn grote verbazing deed ze het nog echt ook. Of Dat er niets gebeurd was. De flesvoeding ging er opeens met moeite in. </p><p>Nu drinkt ze dus zo'n 2 weken weer goed. Mijn productie was weer op gang gekomen! Maar sinds vandaag doet ze weer heeel moeilijk aan de borst.... Ze wilde amper drinken, terwijl ze wel uit de fles zo'n 130 cc dronk. (Voor haar wel redelijk goed ,want ze drinkt meestal max 150) Dus vroeg me af of ze iets van mijn ovulatie kan merken ? Want het is zo'n 4.5 week geleden dat ze opeens stopte met drinken. En voor mijn zwangerschap had ik een cyclus van tussen de 30-36 dagen. Dus 4.5 week is zo'n 32 dagen. </p>