met 1 been in dit forum

hee dames,

ik kom van het andere forum!als het goed is ben ik 5 week zwanger. heb 3 testen gedaan. 1x negatief en 2x positief. al waren de streepjes wel vaag van de positieve testen maar je zag ze wel zitten! Nu durf ik niet zo'n test te doen waarop staat zwanger/niet zwanger!ben veels te bang voor teleurstelling en aangezien mijn moeder net overleden is, ik niet toe ben aan nog een teleurstelling!dus ik wacht nog even tot na de crematie voor ik ga testen!al voel ik me wel zwanger hoor. Heb vollere borsten, veel afscheiding(had ik met de eerste ook), bijna 1 week overtijd, dus ja...nog ff afwachten maar denk dat ik wel zwanger ben hoor...
groetjes
 
Als eerst gecondoleerd met je moeder.

en idd spannend.... wacht dan nog maar ff tot alles achter de rug is.. en test dan opnieuw...
Dan lezen we later wel of we je echt mogen feliciteren met je zwangerschap

Sterkte met het verlies van je moeder

Liefs
 

Gecondoleerd met je moeder! Wat twee extremen waar je nu bezig mee bent.
Ik kan me voorstellen dat je eerst rustig de crematie achter de rug wil hebben en dat je daarvoor al je energie nodig hebt.
Heel veel sterkte en als we later lezen dat je inderdaad zwanger bent zien we je gezellig vanzelf terug.
 
Pffff, wat een dubbel gevoel. Maar misschien gezien de timing ook een mooi gevoel????

Gecondoleerd, sterkte en we horen het snel.
 
Gecondoleerd met je moeder.

Ik begrijp je dubbele gevoel helemaal vorige week is mijn schoonmoeder overleden.

Heb van de week ook een vaginale echo laten maken door de stress last van krampen maar er was een kloppend hartje te zien.

Veel sterkte.
 
Jij ook gecondoleerd mamavansalvador! dan weet je precies hoe ik me voel! "als"ik zwanger ben is het nog maar 5 week maar heb inmiddels 2 positieve testen gehad en 2 negatieve!de positieve testen waren wel vage lijntjes hoor maar goed! ik ben nu 1 week overtijd en kijk het nog een week aan want misschien wordt ik wel niet ongi door de stress!weet niet zo goed meer!
jullie ook veel sterkte toegewenst!
liefs
 
Terug
Bovenaan