Met 17 wk het geslacht bekend?

A

Anoniem

Guest
Hey dames!

Ik lees overal dat ze vanaf 17 wk in theorie het geslacht zouden kunnen bepalen....maar ben zo benieuwd of iemand dat daadwerkelijk in de praktijk ook heeft meegemaakt???

Wij hebben aanstaande woensdag een pretecho en donderdag ben ik 17 wk. Ik weet dat de kans heel klein is maar hoop natuurlijk dat we er wel achter komen want wij willen t gewoon graag weten!!

Dus wie heeft er bij ong 17 wk ook al ontdekt wat t ging/gaat worden?

Groetjes Lotte!

Voor zover ik weet, kan dit pas (en dan zelfs soms met geluk) vanaf 20 weken.
Bij de zwangerschap van mijn dochtertje wilden we het niet weten (nou  ja, m'n man wel en ik niet; ik heb gewonnen).
Maar áls we t hadden willen weten, had de echografiste het ons niet eens kunnen vertellen zei ze... ze heeft er (toen wij voor de zekerheid niet keken) wel even naar gekeken, maar niets te zien... Beentjes lagen in de weg.

Ik heb wel pas ergens gezien dat je tegenwoordig bij een of andere universiteit ofzo een vingerpriktest (thuis!) kan doen, die druppeltjes bloed op moet sturen en dan kunnen ze al ver voor 20weken (uit mn hoofd zeg ik vanaf week 10-12) al het geslacht zien door de stoffen die in je eigen bloed komen vanuit het kind!
Dus als je écht heel nieuwsgierig bent...
Kosten stonden er helaas niet bij...

Succes bij de pretecho; ik hoop voor je dat t geslacht dan al zichtbaar is!!!

Hoi Lotte,

Bij mij was het geslacht ook al bekend met 17 weken namelijk een jongen en laatst hadden ze gekeken en was het ook gewoon een jongen dus het kan idd wel.
Ik denk wel dat er eens fouten gemaakt worden maar dit vooral voorkomt bij meisjes.

Groetjes          Bernice(24weken zwanger,augustus forum)

hoi hoi,

ik heb ook met 17 weken een pretecho laten maken hoor en het geslacht was toen ook bekend

een JONGEN

en met 20 weken werd het nog eens duidelijk bevestigd dat het een jongen was

dus geniet ervan en succes

( met 20 weken kun je heel duidelijk zien)

groetjes moekje 27,4 wkn

Oehhh wat spannend!! Leuk hoor, ik ben zoooo nieuwsgierig...
Ga mijn kleintje influisteren om er goed voor te gaan liggen en dan hoop ik dat we t morgen weten

Ik laat t jullie horen!!
Liefs.

Heeeeeey dames!!

Nou, we zijn erachter hoor!! We krijgen een meisje...geweldig, ben zooo blij!!
Ik ben nu net 17 wk en het was duidelijk te zien, tot 3x toe zelfs.

De pretecho is sowieso al geweldig en dit geeft nog een mega extra dimensie aan mijn zwangerschap!

Liefs Lotte

Terug
Bovenaan