Met 2 kan niets meer

En wat word er nog meer aangepraat

Wij vinden het eigenlijk super gaan, natuurlijk moet je weer alles plannen en hebben we gebroken nachten maar het is wel onwijs kruk om die twee samen te zien

Wat word jou aangepraat ??

Met kinderen kun je nooit meer uitslapen... ook zo'n uitspraak... maar als we geluk hebben leggen we Faron na de 7 uur voeding weer in bed en slaapt hij lekker door tot 10 uur! Heerlijk! (zal wel anders worden als hij wat ouder wordt maar goed...)

Je zou geen film meer kunnen afkijken, verjaardagen zouden maar een uurtje gangbaar zijn, de poep zou je om de oren vliegen...

Nou onze man slaapt gewoon lekker op mn borst als we een film kijken, verjaardagen zijn top, hij slaapt juist in de drukte en hij poept 1 x in de 2 dagen ( genieten zolang het duurt natuurlijk haha)

Ik ben een augustusmama. Wij hebben nu 4 kinderen (5,3,1 jaar en 2,5 mnd) en iedereen neemt aan dat ik het ontzettend druk moet hebben. Uh nee, eigenlijk niet. Natuurlijk is het wel eens "druk" als bijvoorbeeld de kids naar bed gaan (de oudste 3 tegelijk) of als er een ander kindje komt spelen, maar over het algemeen is het niet drukker met 4 kinderen dan met 2 kinderen.

Uitslapen doen we ook nog steeds. Zelfs de kleinste slaapt tot 9.00 uur 's morgens.
Gebroken nachten hebben we allang niet meer.

Eén ding klopt wel: tv kijken met je kids er bij lukt niet, hahaha. Ze praten er steeds doorheen.

Ach, naar mijn idee ligt het er ook aan hoe je ermee omgaat.
Wij hebben een dame van 7 en een kleintje van bijna 9 weken.
We gaan overal heen... op visite, uit eten en winkelen...
In de auto en gaan! Ik maak me nergens echt druk om, als de kleine maar redelijk optijd haar voeding krijgt vind ik alles prima...
Ik denk altijd maar, komt wel goed schatje!

Terug
Bovenaan