Met 26 weken op vakantie naar Kreta

<p>Hallo mommies to be,</p><p> </p><p>Wij willen graag nog op vakantie gaan in mei naar Kreta. Ik ben nu 22 weken zwanger en als we gaan 26 weken zwanger we gaan dan 8 dagen dus met 27 weken komen we weer terug.</p><p>Is dit verstandig ? Vind het toch wel spannend.</p><p> </p><p>Gr Joy</p>

Alleen maar lekker lijkt mij. Beetje die warmte in je lijf, deed mij tijdens mijn zwangerschap erg goed.Als je het spannend vind laat je je toch eerst helemaal checken bij de huisarts en  verloskundige zodat je zeker weet dat alles goed is. 

Ik was ook 27 weken toen ik op vakantie ging, gewoon goed insmeren je hebt van die speciale voor zwangere vrouwen die zou ik goed op je gezicht smeren en buik en wat vaker uit de zon gaan liggen. Verder gewoon lekker genieten van je vakantie ;)

Ja hoor! Vooral doen. 
Even een verklaring van de VK meevragen waarop staat hoe ver je bent en dat t goed gaat. Soms wil de vliegtuigmaatschappij dat zien. Ook je zeangerschapskaart meenemen, voor t geval je onvefhoopt toch naar een dokter moet. 
En n beetje oppassen voor zwangerschapsmasker, dus goed insmeren, pet/hoed op en zoveel mogelijk schaduw opzoeken.
En verder superveel genieten!:)

Gewoon lekker doen joh.
Ik ben bij allebei mijn zwangerschappen gewoon op vakantie gegaan en met 26 weken kan dat nog makkelijk.
Ik ga met 31 weken nog 2 weken naar het Gardameer met de auto.
Lekker genieten zou ik zeggen.

Terug
Bovenaan