met 30 wkn naar Italie

Hallo allemaal,

Vorig jaar November hebben wij met vrienden een vakantie geboekt in Lido di Jesolo (Italie). Dit omdat het een erg gelilefde camping is en dat we er op tijd bij wilden zijn. Deze maand ben ik er dus achter gekomen dat ik zwanger ben 7 wkn 4dgn.

Ik heb net eens even geteld ik ben 30 weken als we op vakantie gaan.......

Nu ligt het er helemaal aan hoe je zwangerschap verloopt, maar zijn er  dames die ook al een vakantie hebben geboekt. En hoe gaan jullie hiermee om??

Of zijn er dames met ervaring??

Grtjs

Hoi,

Ook hier hetzelfde probleem.
Wij hebben vorige maand een reis naar  Bonaire geboekt. We hebben het wel iets kunnen vervroegen. Ik ben dan 28 weken zwanger.
Als alles goed verloopt is het (denk ik) geen probleem, maar ik heb wel een annuleringsverzekering.

Gewoon lekker rusten en echt vakantie houden............

Groetjes Judith

ik had al express vroeg geboekt, nml in juni al (dan ben ik 23-25 weken)
Toen ik zwanger was van Fleur zijn wij een week naar Spanje geweest met het vliegtuig toen was ik ca 32 weken.
Achteraf is me dit zwaar tegengevallen, ik ben in die week ontzettend veel aangekomen (zou na kunnen kijken hoeveel). Ik hield heeeeel veel vocht vast, en kwam dus ook terug als een michelinpoppetje. Mijn trouwring hebben ze hier in het ziekenhuis met een slijptol(!) af moeten slijpen. Het was echt heel heftig.
Grootste boosdoener was de hitte daar in Spanje en uiteraard de vliegreis, ook al was die maar kort, maar toch zit je stil en behoorlijk krap in zo'n klein vliegtuigje.
Ik riep toen dus ook, dit nooit meer.

Nu gaan we dus een kleine 10 weken eerder en we gaan met de auto, dus ik kan veel stoppen en uiteraard mijn stoel anders zetten en evt iets onder mijn benen leggen.
Ik denk en hoop dat dit wel goed zal gaan.

groetjes Petra

Hallo dames,

ik ga eind februari een weekendje naar Barcelona. Ik ben dan ongeveer 11 weken.
Ik vroeg me af of ik eigenlijk mag vliegen. Is het schadelijk door de verschillende hoogtes/druk?

Groetjes,
Shirley

Hoihoi,

Wij willen ook naar Italie op vakantie gaan. Wel ergens bovenin bij de meren en we gaan er in ieder geval 2 keer over rijden. Ook voor ons zoontje. We hebben nog niets geboekt willen eerst de echo van maandag afwachten, maar als dat goed is gaan we wel wat boeken. We hebben een aantal campings gevonden waar je tot 45 dagen kan annuleren dus dat is wel prettig. En dan zien we wel hoe het gaat. We gaan in juni en dan zou ik rond de 25 weken zijn.

Groetjes,
Jo

Wij waren dit jaar errug vroeg met boeken. Hadden begin september alles al vastgelegd, uiteraard wel met annuleringsverzekering. Als we vertrekken ben ik 6 maanden zwanger. We gaan overigens 1 week naar kroatie, 1 week naar Italie(bij Venetie) en een kleine week naar Oostenrijk. Op de heenweg, doen we ook een overnachting in oostenrijk en we rijden dan 's nachts, ivm Daniel die dan 1,5 jaar is. Ik heb er heeeeel veel zin in en heb me voorgenomen erg rustig aan te doen. Mijn man heeft al gezegd dat hij me goed in de watten zal leggen, dus een beter vooruitzicht kan je niet hebben toch?!

Groetjes, Yvette

Terug
Bovenaan