Met 38weken bevallen

Hoi meiden,

Heb afgelopen week een week in het ziekenhuis gelegen ivm een te hoge bloeddruk..
Het was wel even schikken, ik ging smorgens voor controle naar de gynocoloog... En pas een week later kom ik het ziekenhuis pas weer uit.

Wel ben ik heel goed in de gaten gehouden, en hebben ze besloten om onze kleine meid met 38 weken te halen.
Dat betekend dus dat ik over 3 weken onze kleine meid in m'n armen kan houden!
Wel een gek idee, dat ik eigenlijk al zo goed als zeker weet wanneer ze word geboren...

Ze is nog altijd dezelfde druktemaker zoals altijd, dus nog even 3 weekjes genieten van dat getrappel!
Moet woensdag weer voor controle naar de gynocoloog, hoop dat ik dan wel gewoon naar huis mag... Zolang de medicijnen z'n werk blijven doen.

Nouja, ben m'n verhaal weer even kwijt!
Hoe gaat het verder bij jullie?

Groetjes Jessica

Hoi Jessica,

Wat vervelend van je hoge bloeddruk, maar wel een heel leuk vooruitzicht dat je je kleine meid al zo snel kan vasthouden en bewonderen!!!

Ga duimen voor je dat je woensdag gewoon lekker naar huis mag na je controle.

Hier gaat het ook goed, kleine man is erg draaierig en m'n buik gaat echt alle kanten op!!! Ik moet volgende week dinsdag weer voor controle naar de vk dus ben benieuwd? Verder is de vermoeidheid weer helemaal terug en je merkt dat lang zitten ook niet meer zo lekker is. Vanaf vandaag ook opeens wat dikkere vingers, maar verder ben ik lekker aan het genieten!!!

Nogmaals succes morgen en laat effe weten hoe het was?

Gr,
Mandy

Hey meid,

Vervelende ervaring zeg... hopelijk gaat het woensdag goed. En mag je de kleine gezond en wel bij je hebben.

hier gaat het nu ff niet zo goed.. vandaag een dagcurver in het zh. Gister raakte ik onwel bij de verloskundige. 1 curver weet ik niet ivm datz een buisje bloed hebben afgenomen. 2de curver was 9.3! veelste hoog.. mag niet hoger da 7.5 zijn. Gelijk verloskundige gebeld. Waarschijnlijk word ik nu doorgezet naar de gyn. Hoor straks meer..ff spannend dus...

Succes!!!

Liefs Laurie

Nou nou wat een verhalen weer.
@Jessica dan wordt je dus waarschijnlijk nog net een decemdermama dat is wel een gek idee zeg die laatste weekjes vliegen echt voorbij nu... Wel balen dat je in het ziekenhuis moest blijven dat nooit leuk, dan thuis maar extra rustig aan doen he...
@Laurie Oei klinkt niet echt best ook jij maar even extra rust he anders ziet het er naar uit dat ook jou kleintje eerder gaat komen...

Hier gelukkig wel alles goed donderdag een liggings echo en kunnen we dus ook nog weer even een blik werpen op ons meisje.

liefs Fiona

Hey meiden,

wat vervelend zeg dat het allemaal zo gaat, brengt allemaal weer extra spanningen met zich mee. Ik wens Jessica en Laurie heel veel sterkte in de komende weekjes en hopelijk mogen jullie snel jullie kindjes in de armen houden!

Hier gaat alles gelukkig helemaal goed. De baby ligt al mooi op de plek en al wat ingedaald. Het maagzuur is hierdoor weer verdwenen en dat is fijn.
Morgen voor het laatst werken en daarna lekker aanrommelen in huis en de laatste dingetjes regelen.

Allemaal nog heel veel succes de komende weken!

Liefs Anita!

Hoi allemaal!

Helaas heb ik het niet gered tot de afspraak van vandaag..
Werd gister weer wakker van de hoofdpijn, dus gelijk de gynocoloog gebeld, en mocht direct komen.. Met als vervolg dat ik opgenomen werd!
Dus heb er weer een nachtje ziekenhuis opzitten!
Weet dat ik aankomende nacht ook zowiezo moet blijven, en als m'n bloeddruk nu wel laag blijft ( met een dubbelde dosis medicijnen) mag ik morgen wel naar huis!!

Net wel een hele uitgebreide echo gehad, was een soort van studie object haha!! Maar dat was wel weer heel erg leuk!! De kleine meis heeft nu al lange benen!

Dus moet het nog even een dagje volhouden hier!
Iedereen verder heel veel sucses met de laatste loodjes!

Liefs Jessica

Hoi Jessica,

Wat vervelend allemaal zeg!!! Wel fijn dat ze je zo goed onder controle houden en dat je je kleine meid weer hebt gezien :p

Wens je heel veel sterkte toe en laat je goed verwennen door je mannetje!!

Gr,
Mandy

Terug
Bovenaan