Lieve Phoeby
Jeetje mina wat hebben jullie wat meegemaakt zeg !!!
Verschrikkelijk !!!
Echt ik heb er even geen woorden voor !
Wat een **** zijn ze daar in Turkije zeg ! Vooral om dan zo op de gang het nieuws te vertellen, dit maakte me zo kwaad !
K heb gewoon kippevel van je verhaal, weet niet goed wat ik je moet zeggen..
Zelf heb ik ook bij 6 weken + 3 dagen een mk gehad. Dit is nu 6,5 week geleden..
Ik had juist het gevoel dat ik niet zwanger was Had ook geen kwaaltjes, ja beetje moe en soms misselijk maar niet meer dan "normaal"
Na de positieve test waren we super blij !! Je weet het net maar leeft er zo naar uit, tot het moment dat je de eerste goede echo hebt, je het hartje hoort, je buik begint te groeien, weer een echo, en dan wanneer je kindje ter wereld komt.
Het was dan ook een enorme klap dat ik een beetje bloed verloor.. Ik wist meteen dat dit fout was.. En ja hoor. in de nacht van zaterdag op zondag werd ik wakker met allemaal bloed in mn bed..
Was giga overstuur en we hebben meteen de vk gebeld en we konden meteen bij de gyn terecht voor een echo en die bevestigde dat het vruchtje al verloren was.
Er was alleen nog slijm te zien. Heb nog paar dagen hevig gebloed en ben nu weer in afwachting tot mn nod.. morgen....
Heb twee weken later een hercontrole gehad en alles was schoon, gelukkig
Eerst wilden we een maandje tot rust komen, het verdriet goed verwerken maar naar mate de tijd verstreek, besloten we om er meteen weer voor te gaan
We willen zo graag weer zwanger zijn !!!
Mn cyclus duurde lang deze maand, vandaag 44 dagen morgen nod op 45 dagen...
Je cyclus kan langer duren dan voor je mk...Maar de mijne was altijd lang
42-40-45 en bij mn zwangerschap 33 dagen.. en nu dus weer 45..
(heb in de maand voorafgaande aan mn zwangerschap monnikspeper geslikt en afgelopen maand weer..)
Jeetje meis, gaat het nu een beetje met je?? Had je al veel mensen verteld over jullie zwangerschap??
Meis.. heel veel sterkte toegewenst !!!!
Liefs Maike Sanne