Met al die meiden hier

Wij doen de meubels wit, de vloer is donker laminaat. Als accentkleuren voor de gordijnen, dekentje, assesoires etc doen we hemelsblauw (die kleur die je in Griekenland op de deuren van huizen ziet) met oranje. Heftige kleurcombinatie, maar omdat we de basis wit houden kan het wel.
Wij weten niet of het een jongen of meisje wordt maar we vinden dat het voor beide prima kan...
Leuk he, dat soort dingen uitzoeken?!
Groetjes, Irene

Ik vind zelf gebroken wit met lime erg leuk, maar zag bij een collega een tijdje geleden wit met oranje, (helderoranje, mooie kleur, niet dat neon-felle kleurtje, maar dieper en wat minder fel). Die had oranje behang waarop bloemen stonden, zeg maar met witte lijntjes, zonder ingetekend te zijn. Was erg mooi ook. Is wat stoerder dan roze of lila, terwijl het wel een echte meidenkamer was zo, :)

We zijn er zelf nog niet helemaal uit: we hebben een babykamer overgenomen van vrienden en dat ik blank gelakt hout. Waarschijnlijk is gebroken wit en lime daar wel weer erg leuk bij, dus dat zal het haast wel worden, :-D

Ons meisje krijgt een Witte kamer met 1 lichtroze muur, niet te licht hoor maar gewoon mooi. en daarbij heb ik dan ook wat zilveren details.
op zich heel rustig en mooi.
ik heb dan ook niet een erg grote baby kamer omdat het de 3e is dus ik hou het zo llicht mogelijk.

Liefs Jenny

De babykamer meubeltjes van ons zijn blank hout met een aantal oranje elementen. Bij de oudste twee had ik daar nog rood bij om het kamertje een gezellig geheel te maken. Nu wil ik het beetje oranje van de meubeltjes aanvullen met lila/paars. Het is een vrij ruime kamer, dus het zal er niet druk door worden. Niet te zoet, een beetje stoer vinden we wel leuk.
Onze zoon heeft nu appeltjesgroen met aquablauw en onze dochter heeft dus rood als hoofdkleur op de kamer.

Succes met kiezen!

Groetjes, Michele (22+2 van de 3e)

Hoi allemaal,

Ik houd het heel sober. Wij hebben helaas niet zoveel geld te besteden, en ik heb gemerkt met het kamertje van Daantje dat ze er zelf zo weinig aan heeft. Het zou dan echt voor mij zijn. Daarnaast willen we nog verhuizen voor de bevalling, dus dat schiet ook niet lekker op.

Ik wil jullie enthousiasme niet de kop indrukken  want als ik wat meer geld had zou ik er ook voor gaan!! Maar ik heb nu zoiets van dat Daantje al wat meer heeft aan een leuke kamer dan de baby.
EEn voordeel:  mijn mannetje is meubelmaker (maakt meubels van steigerplanken en sloophout) en die gaat waarschijnlijk in ieder geval het bedje maken.   Ik heb ook nog wat oude fruitkistjes en dan met wit/rood/blauw geblokte dekentjes... tja wordt het misschien wel wat . Wij weten trouwens nog niet wat het wordt.

Liefs!
Astrid

Hai!

Wij hebben witte meubeltjes.
Vrij strak.
Wil de kamer aankleden met barok achtige accessoires in de kleuren zwart/wit, zilver en hardroze.

xx Billie
21w4d zwanger van een prinsesje, Trotse mama van Quinten 18 mnd

Terug
Bovenaan