Met baby 8 mnd naar Sardinië, tips?

<p>Hoi,</p><p>Wij willen graag naar Sardinië begin juni, ons kleintje is dan 8 maanden.</p><p>We willen een tent huren / appartementje / glamping het liefst aan zee op loopafstand van een gezellig dorpje.</p><p>Hebben jullie tips? </p>
 
Wij gaan altijd naar Tortolì. Heerlijk rustig dorpje. Het is daar niet echt toeristisch, maar het is daar s avonds heel levendig. (Echt dat Italiaans sfeertje). Genoeg ijssalons, winkeltjes om te shoppen/supermarkten.
Je hebt daar camping Village Orrì, op loopafstand van het strand. Op het strand is het niet super druk, alleen in het weekend is het daar drukker. Ik weet niet of je daar tenten kan huren, maar ze hebben daar wel huisjes/bungalows die je kan huren. Ook is er een zwembad en ik meende dat er ook een animatie team is. 
Verder is een auto huren wel echt een must! Vanaf de camping is het een kleine 5 minuten rijden naar het centrum. Het naastgelegen havenstadje Arbatax is ook erg leuk, daar zijn regelmatig leuke markten/evenementen. Ook komen daar de grote boten aangemeerd. 
Er zijn heel veel mooie plekken op Sardinië, maar persoonlijk vind ik dit net het stukje wat nog niet echt is ontdekt door het massatoerisme en daar hou ik wel van.
Ik ga regelmatig naar Sardinië (er woont familie, dus mocht je nog wat willen weten, vraag maar ;)  
 
Wij zijn vorig jaar naar alghero geweest ik was hoog zwanger. 
Mooie stad en veel mooie stranden in de buurt. We geboekt via airbnb. In avond veel te zien in t stadje heel leuk en zoals wij zagen ook heel kind vriendelijk. Als je er geen gaat ga dan zeker keer eten bij ebhonara zoiets dacht ik.  Super lekker! Even reserveren dat wel. 
We willen zeker nog eens terug naar Sardinië alleen dan wel om rond te trekken.
 
Wij zijn vorig jaar naar alghero geweest ik was hoog zwanger. 
Mooie stad en veel mooie stranden in de buurt. We geboekt via airbnb. In avond veel te zien in t stadje heel leuk en zoals wij zagen ook heel kind vriendelijk. Als je er geen gaat ga dan zeker keer eten bij ebhonara zoiets dacht ik.  Super lekker! Even reserveren dat wel. 
We willen zeker nog eens terug naar Sardinië alleen dan wel om rond te trekken.
 
Terug
Bovenaan