<p>Hallo allemaal, ik heb even een vraagje en hoop dat jullie mij advies kunnen geven. Ik ben 11 september bevallen van ons eerste kindje. Hij doet het ontzettend goed en is zeer tevreden. Slaapt heerlijk overal doorheen, eet goed (was binnen een paar dagen boven zijn geboortegewicht en blijft nu ook goed groeien) en is gewoon een tevreden mannetje. Nu vroeg een vriendin of ik meeging naar het in de wolken festival aankomend weekend. Ik riep gelijk erg enthousiast ja, omdat ik het lekker vindt om de deur uit te gaan. Maar daarna dacht ik, hij is pas 3,5 week oud dan. Kan je wel zo lang de deur uit gaan? Ik voel mij sowieso fit genoeg, want ben ontzettend goed uit de bevalling gekomen. En ik heb het idee dat hij het ook wel aankan, maar is dat misschien niet gelijk iets te veel van het goede? Hij is overigens al meerdere keren even naar buiten geweest en ook al wat verder weg/langer naar buiten. </p><p>Misschien een beetje een stomme vraag, maar wat zijn jullie ervaringen en adviezen hierin? </p>