Met baby naar dierentuin

<p>Morge willen wij graag met onze zoon een dagje weg naar de dierentuin. Wij vinden het zelf ook heel leuk. </p><p>Nu waren we ons aan het orienteren en we zouden graag naar burgers zoo willen. Of hebben jullie betere tips?</p><p>Zijn er meer mensen naar burgers zoo met een baby geweest? Hoe ging dit? </p>

Hi,

hoe oud is jullie zoon?
Ik ben vorig jaar zomer met mijn zoontje naar de Artis geweest. Hij was toen 14 maanden. Het was leuk, maar ik merkte dat hij het niet zo goed begreep. Vanaf 2 jaar ongeveer is een mooie leeftijd vind ik.

Wij wonen ongeveer naast de Burgers Zoo, en hebben een jaarkaart. Gaan regelmatig met onze dochter van 10 maanden daar even naar toe om te wandelen. Heel erg leuk!
Buiten ziet ze nog niet zo heel veel van de dieren, maar je hebt ook de Ocean en dat vindt ze fantastisch! Ze kijkt echt naar de vissen!
Er zijn genoeg overdekte plekken (werelddelen), dus ook met slecht weer een prima dierentuin om naar toe te gaan. Dus ik zeg doen! :) 

Wij waren met onze dochter van 6 maanden in blijdorp en die genoot enorm van het oceanium, dus kies voor een dierentuin met een grote 'onderwaterwereld'. De kleuren maken het heel leuk voor ze. 

Wij zijn bij burgers zoo geweest toen ons zoontje 10 weken oud was. Hij lag heerlijk in de kinderwagen. Zelf krijgen die kleintjes er natuurlijk niets van mee. Maar wij vonden het erg leuk. 
Je hebt daar voldoende ruimte om te verschonen en omdat we heerlijk weer hadden, hebben ik hem buiten kunnen voeden. Gewoon in een rustig gedeelte van een terras. Flesjes opwarmen zal neem ik aan ook geen probleem zijn daar. 
Wij zijn trouwens niet erg lang gebleven. Ook al krijgen ze niet alles mee, het zijn wel veel indrukken natuurlijk. Al met al vond ik het een aanrader ?

Wij zijn gek op tiergarten kleve. Omdat daar meer boerderij dieren zitten dan exoten kunnen kunnen ze ook echt aaien en voeren enzo. Is voor kleine kinderen vaak leuker dan op een afstand naar een olifant kijken. Het is overigens echt net zo groot als een dierentuin. Ze hebben ook dierentuin dieren en het kost voor volwassen 3 euro entree. 3 euro!! 
Mocht je toch dat niet leuk vinden klinken. Safari park beekse bergen!! Steekt zo de giraf zijn hoofd je auto in.

Als je kindje 6 weken oud is, maakt het echt nog niks uit waar je heen gaat.. al ga je de hele dag heen en weer lopen in de straat, dat zal voor hem dezelfde beleving zijn als de dierentuin? Dus ga gewoon iets doen wat je zelf leuk vindt, voor hem hoef je écht nog niet naar de dierentuin!

Terug
Bovenaan