met bijna drie maanden al een buikje?

hoi,

wie had of heeft dit ook?
ik ben namelijk bijna drie maand en ik heb echt al een buikje.
ik kan mijn gewone broeken bijna niet meer aan.
sommige nog daarvan met een elastiekje er tussen.
wie kent dit?

kus taz

woensdag moeten wij voor onze eerste echo.
zullen het er twee zijn?
 
Hi

Ik had dat ook, helemaal bij mijn eerste..... Door de zwangerschap is je hormoonhuishouding in de war en je darmen houden veel meer lucht vast!! Ik dacht ook dat ik er twee zou krijgen, maar het was er toch echt maar één !!! Vaak is het bij een tweede en derde zwangerschap al wat minder, je lijf schijnt eraan te wennen.... Maar bij een eerste is het heel normaal dat je buik wat meer gezwollen is!

Gefeliciteerd!!!!! En een fijne zwangerschap gewenst!
Groetjes Nynke
 
he taz,

Ik ben vandaag pas 9 weken zwanger en heb ook al echt een buikje. Ik ben maar klein en fijn (zoals de mensen altijd zeggen) dus misschien dat je het daardoor sneller ziet. heb gisteren 2 zwangerschapsbroeken gekocht want mijn eigen broeken gaan allemaal niet meer dicht!
Wij hebben morgen de tweede echo, ik ben eens benieuwd!

Veel plezier en succes bij jouw echo!!

groetjes kreeftje1977
 
Hey Taz,



Geloof me HET KAN, hi hi, ik ben ook nog niet zo lang zwanger maar kan
het al niet meer geheim houden, volgens de gyneacoloog is het inderdaad
mogelijk dat je al vrij snel dik wordt. Het zijn hormonen en darmen.

Nu is de oplossing inderdaad positie broeken, elastische broeken, of
een maatje groter kopen in de winkel, ik begreep ook dat rokken het
komende seizoen helemaal in zijn, dus alle hoop is nog niet vervlogen,
haha

Geniet ervan !!!



Groetjes Kirsten

 

Ik ben morgen 12 weken, maar ga het nu ook echt merken!!
Het gaat allemaal wat strakker zitten .. en dat eignelijk de laatste week allemaal pas.

Voel   wel leuk he meiden
 
Het kan komen doordat je baarmoeder je darmen iets omhoog drukken, ook kan het komen doordat je darmen zelf trager zijn gaan werken en daardoor meer lucht bevatten en verstopping zorgt ook voor een opgezette buik. En je buikspieren verslappen door de hormonen. Vaka is het zo dat je je buik niet meer in kan houden, wat je normaal gesproken wel iets doet. Hierdoor krijg je ook al een buikje.

Bij een tweede en volgende zwangerschap verslappen je buikspieren sneller, waardoor je gemiddeld genomen sneller een buikje krijgt.

En wat ook meespeelt is hoe lang geleden ben je zwnager geweest. Als je snel achter elkaar zwanger bent, dan zal de tweede of volgende zwnagerschap sneller zorgen voor een dikker buikje, dan als er een paar jaar tussen ziet.

En daarnaast reageert iedere vrouw anders.

Kortom: Ja het kan.

Miep
 
Hallo!

Leuk toch, dan voel je je gelijk helemaal echt zwanger, niet dan?
Bij kom je het in beide gevallen (ik ben nu zwanger van de tweede, we hebben al een dochter van net 2) al voor de drie maanden zien. Kon dus ook al snel mijn eigen broeken niet meer dicht krijgen. Ook vroegen mensen mij ook, toen ik nog geen drie maand was, of ik zwanger was........... Niet echt fijn, maar oke, daar doe je niets aan!!

En net wat ze hierboven ook al zeggen, bij iedereen is het anders. Een nichtje van mij kon tot haar zevende maand, haar eigen broeken aan! Maar dat lijkt mij dan toch ook niet echt leuk....

Zeg, geniet ervan!

Groetjes Ciao
16wk2dg
 
Hallo,

en gefeliciteerd met je buikje. Althans zo zie ik het.

Ik ga deze week mijn achtste week in en  er is al een behoorlijk buikje. Daar keek ik raar van op, gaat het zo snel. Maar er groeit nog meer bij me.  Ik heb er inmiddels al een cup-maat bij gekregen. Heeft iemand ook dat je borsten zo snel gaan groeien? Ik had wel wat verwacht, maar een hele cup-maat meer !!!

 
Terug
Bovenaan