Met David naar de oogarts geweest: +8 !!!

Hoi,

Ben vanmorgen met David naar de oogarts geweest, hij heeft dus plus acht!! Dat arme menneke ziet dus al ruim drie jaar super slecht!!!

Het verklaart wel waarom hij zich vaak wat onzeker beweegt, veel valt, niet weet wat hij met een speeltuin aanmoet, en sneller bang is in onoverzichtelijke situaties.....

Ben zoooo blij dat we het nu weten! We gaan vanmiddag nog samen met oma een mooie bril uitzoeken, ik hoop maar dat we hem snel op kunnen halen.
Ben zo benieuwd naar zijn reactie, als hij z'n bril heeft! Er zal een wereld voor hem open gaan.

Niemand bij ons in de familie heeft slechte ogen, Jelle en ik hebben allebei geen bril, dus in die zin sta ik er wel van te kijken. Gelukkig kan het nog verbeteren als hij ouder wordt.

Groetjes Sascha.

Jeetje zeg, dat is veel in een keer...
Wat zal alles anders zijn voor hem, wat zal het een fijn gevoel geven.
Ben benieuwd, wel moeilijk een bril uitzoeken en wat zal dat wennen zijn zeg.

succes Pascal

Jeetje zeg, dat is nogal wat +8.
Wat goed dat het je was opgevallen dat ie vaak onzeker was en gelukkig weet je nu hoe het komt. Zal een wereld voor hem open gaan. Lijkt me best heftig om van 3 jaar in een waas te leven naar gewoon zien te gaan. Hopelijk gaat dat als vanzelf.

Groetjes

ik weet wat het is mijn oudste zoon had met 3 jaar ook 7+
er ging een wereld voor hem open met bril op
het eerste wat hij zei toen we een keer op straat liepen was er zitten streepjes tussen de tegels kind had dus altijd een grijs vlak gezien

hij werd er ook een stuk vrijer van en minder onzeker

inmiddels is hij 9 en heeft hij nog steeds een bril maar inmiddels is hij naar 5.25 en 5.75 terug gezakt

veel plezier met het uitzoeken van een bril

Saskia

Tjonge, dat is nogal wat zeg.
Ben heel benieuwd hoe hij de wereld om zich heen straks gaat ervaren. Kan me voorstellen dat hij nu toch redelijk onzeker was. Veel plezier met het uitzoeken van een mooie bril en hopelijk kan hij hem snel op.

Groetjes,
Geeske.

Nou, dat is even een uitslag!
Maar gelukkig dat jullie nu weten hoe het kwam dat David zo onzeker bewoog.
Er zal idd een wereld voor hem open gaan met die bril!

Dat ie maar een mooi stoer exemplaar uitzoekt!!!

Gek hè dat je zomaar een ingeveing hebt en weet wat je te doen staan.

Ik hoop dat hij lang hoeft te wennen aan zn bril en snel fijn vrij kan bewegen.

Succes,
Renske

Jeetje,.. dat is nogal wat!!
Het arme manneke heeft inderdaad niet al te best gezien. Hij zal zijn ogen uitkijken als hij straks een mooi brilleke heeft! ..en ze hebben tegenwoordig zo'n gave monteurtjes!

Laat je ons weten hoe hij zijn brilletje met nieuw zicht heeft ervaren? Ben benieuwd..

Liefs,
Esmé mv Kay en Gwen

Terug
Bovenaan