Met de auto naar Eurodisney te Parijs

Hallo allemaal,

We gaan in juli  met de auto een paar dagen naar Euro Disney met onze dochter van nu 14 maanden. Het is onze eerste vakantie met ons drieeen dus ik kijk er erg naar uit. Graag lees ik ervaringen van andere ouders hoe die het hebben gehad met de auto op vakantie. Eventueel tips zijn heeeel welkom !!!

Groetjes Kirsten
 
hoi kristen,

wij zijn ook toevallig naar euro disney geweest in maart en toen was de jongste ook 14 maanden.
het is erg leuk maar ook een gekke huis met al die beesten en moeders die hun kinderen ermee op de foto willen laten zetten en sommige zijn erg gemeen alleen ikke ikke en de rest kan stikke.
maar dat ten zijde wij gaan altijd met de auto op vakantie naar frankrijk van wege famillie, en ons bevalt het goed en de kinderen zijn ook goed te doen.
wij stoppe alleen niet elke 2 uur om ze eruit te halen en al helemaal niet als ze slapen lekker laten liggen maar ja je moet doen wat je gevoel zegt.
wij zijn rond 9 uur gaan rijden en waren om 4 bij ons huisje en we hebben ze er wel even uit gehaald tijdens de stop maar niet te vaak want die van mij willen er dan niet zo makkelijk er meer in.
en echt vermaken kan je ze ook niet in de auto daar ijn ze net iets te klein voor om een spelletje te doen of boekjes wij hebben vorig jaar een dvd speler voor de auto gekocht en die bevalt ons er goed.

nou heel veel plezier daar het is erg leuk en hopelijk vind je kleintje dat ook.

groeten brigitte,bas 19-8-2003 en thijs 27-12 2004
 
Terug
Bovenaan