Met de auto op vakantie naar Spanje met onze dochter van dan 19 maanden.

Hallo

Kan mij iemand helpen, het zit zo wij gaan dit jaar in mei voor de eerste keer met onze dochter van dan 19 maanden op vakantie naar Spanje met de auto.

We gaan samen met onze schoonouders, mijn schoonvader en man willen het liefste zoveel mogelijk nachts rijden. als het gaat.

Maar nu zitten wel met het probleem met onze dochter, zij zal toch nachts moeten slapen, ze kan wel in het autostoeltje liggen, deze heeft een slaapstand dat je hem kan kiepen, maar ze kan daar niet de hele nacht in slapen.

Heeft iemand misschien wat tips voor ons of misschien ervaring mee.
Misschien hebben jullie een goede oplossing.

Groetjes Frouke
 
Nou, dat kan wel hoor, de hele nacht in zo'n autostoeltje. Als ze slapen, dan slapen ze! Kinderen hebben niet zo gauw last daarvan hoor.
En anders moet je zo'n formule 1 hotel boeken. Kan ook!
SucceS!
 
Hallo,

Wij hebben voor dit zelfde probleem gestaan.
Vorige week zijn wij met onze dochter van 20 maanden naar parijs gereden.
We kregen als tip om de autoslaapkamer te gebruiken. Heel eenvoudig een tentje dat je over de hoofdsteunen van de auto spant terwijl je kind in zijn veilige auto stoel ligt. Er ontstaat dan een soort tentje die verduisterdis, dus geen last van felle lampen in het donker of de zon als je overdag rijdt. Echt geweldig. de heenweg reden we s'nachts en mijn dochter bleef slapen tot we er waren. Zelfs bij de bensine pomp werd ze niet wakker! De terugreis was overdag en ze heeft heerlijk geslapen wel 3 uur, geen prikkels van buitenaf en geen zon die in haar gezichtje scheen. Voor mijn oudere dochter heb ik er ook een gekocht. Het is namelijk ook een ultieme zonnewering en zij kon hierdoor perfect haar dvdtjes kijken. Mij is het echt heel goed bevallen. De website is www.autoslaapkamer.nl en op marktplaats staat ook een advertentie met fotomateriaal!
Wij gaan van de zomer naar italie maar een ding weet ik zeker de Autoslaapkamer gaat mee!

Succes verder groetjes
 
Terug
Bovenaan