met de auto op vakantie

A

Anoniem

Guest
hallo,
even een vraagje aan iedereen die met de auto op vakantie is geweest..
wij gaan as zaterdag weg maar zijn aan het dubben of we s nachts moeten gaan rijden of overdag?
wat hebben jullie gedaan en hebben jullie nog ideeen/tips?

Hoi

Ik weet niet hoe ver je moet? Maar wij gaan altijd zo rond de 1000km, ook dit jaar weer.

Zelf ben ik helemaal brak als we s,nachts rijden, is niets voor ons. Wij vertrekken altijd rond 04.30/05.00

Dan kom je met een beetje mazzel eind van de middag dus aan. Ik vind dit zelf het fijnst. De kids kunnen evt. zo verder slapen < die zet ik met phyama aan in de auto en verkleed ik bij de eerste stop > Of ze vallen na de lunch wel lekker in slaap.

Succes

Groeten Kirsten

Hai,

Wij rijden het in 2 dagen. We gaan naar Toscane en das een roteind rijden dus overnachten we. De eerste dag staan er wel veel km op h et programma dus ik denk dat we rond 06.00 uur wegrijden.

gr.Ing

Het ligt eraan waar je naartoe gaat en of je airco in de auto hebt, maar wij vinden s'nachts rijden het lekkerst..zeker als je naar een warm oord toegaat is het lekker om niet de hele dag in de volle zon te rijden.
Weet niet of je er wat aan hebt. Mijn oudste sliep dan ook bijna de hele nacht gewoon door in de auto.

Groetjes Inge

Wij gaan a.s. zondag op vakantie met de auto naar Frankrijk, wij zaten ook te dubben maar hebben toch maar besloten om overdag te gaan rijden, we willen wel heel vroeg vertrekken (een uurtje of 6), we moeten ong. 10 uur rijden, ben benieuwd, hoop dat alles goed gaat, we hebben gelukkig wel airco in de auto,
gr. van Sonja

goedemorgen.
wij gaan as zaterdag naar spanje op vakantie. als we overdag weg gaan gaan we lekker ergens overnachten,als we zaterdag avond weg gaan rijden we in 1 keer door als alles goed gaat,we hebben airco in de auto dus we zitten nog een beetje te dubben....
bedankt voor jullie reacties...
iedereen die ook gaat een fijne vakantie alvast..
xx

Terug
Bovenaan