met de benen omhoog of niet?

Hoi meiden,
Elke keer als we seks hebben gehad ga ik toch stiekem met de benen omhoog liggen. Een minuut of 10. Voel me soms best belachelijk, maar ja, meteen naar de toilet lopen vind ik ook zoiets.
Doen jullie dat ook en heeft het überhaupt nut??
Liefs suusr

Hee!

Ik heb het ook gedaan deze maand en ben nu rond de 5 weken. Voor mijn gevoel was dit goed om te doen, kussen onder mijn billen en benen omhoog, ook ong. 10 min.
Vond het zo zonde om meteen naar het toilet te lopen.. Waarschijnlijk zat dit tussen mijn oren, maar voelde gewoon goed!

Even blijven liggen is volgens mij wel aan te raden hoor. Gewoon 10 minuutjes (als t kan dan hè). Eventueel kussen onder je billen. En dan daarna wel gewoon gaan plassen, want anders kan je blaasontsteking krijgen.
Overigens is het wel normaal dat er altijd wat uitloopt, maar als je even blijft liggen is de rest al onderweg dus dat geeft niks. Haha

Wat een gedoe hè. Maar ja.... Je doe er alles voor.

Hoop gauw op goed nieuws ;-)

Groetjes mama3007

Even inbreken ben 'n Mei mama, loop nu op t laatst!

Eerste poging bleef ik zelfs 20 min liggen met mn benen omhoog tegen het schuine dak ook zelfs met mn kont kaarsrecht hihi. In 1x Zwanger .. Helaas naar 8 WK miskraam.

Ongesteld afgewacht na miskraam 2maanden later (dus volgende ronde) weer hetzelfde gedaan meteen weer raak.

Dus ik zeg gewoon even blijven liggen, voor mij heeft t wel gehelpt.. Misschien puur toeval zit ook wel tussen mn oren hoor .

Nou ik hoor het al, gewoon even blijven liggen dus :)

Ik zat er namelijk ookal over te twijfelen, dacht namelijk dat het onzin was :).

We zullen het zien hoe snel we van de 2de zwanger zullen zijn :)
Succes!!

Terug
Bovenaan