met de bus reizen met kind van 1

hoi allemaal
ik heb een vraagje wij willen in oktober met 3 kids naar eurodisney de oudste 2 van 6 en 8 zal geen probleem zijn de jongste daar in tegen is dan net 1 en we gaan met de bus.
iemand ervaring en/of tips????

groetjes bianca
 
hi Bianca,

eh, wat dacht je van: niet doen? en lekker je kindje bij een oppas (oma) brengen ofzo?

een rit in de bus lijkt me heel zwaar met een kindje van 1 en Disneyland nogal overweldigend voor zo'n klein moppie.

maar misschien hebben andere moeders wel leuke ervaringen.

Miep
 
Ik sluit me bij miep aan. Wij gaan in de zomervakantie een week naar parijs. Onze zoon van ruim 4 wilt dit heel graag, maar geen haar op ons hoofd dat er aan denkt onze dochter van 1 mee te nemen. Het is voor haar veel te vermoeiend en we zijn door haar veel te veel aan het hotel gebonden, terwijl de oudste nu al zijn loop programma aan het klaarmaken is. Voor die week komen opa en oma lekker in ons huis op de jongste passen. En over haar hoeven we ons geen zorgen te maken, die wordt wel vermaakt.

Wij gaan trouwens met de trein, maar ook daar gaat die kleine niet in mee.... (moet eerst een aantal km kunnen lopen zonder te zeuren)

groet,
ilse
 
Terug
Bovenaan