MET DE HELM OP GEBOREN

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Mijn zoontje is 13-08-2006 met de helm op geboren dus hij zat nog helemaal in het vlies, omdat de bevalling zo snel ging wilden ze in het ziekenhuis mijn vliezen doorprikken maar het was al te laat.
Zijn er misschien nog meer kindjes hier met de helm op geboren?
Nu hoor je dan allerlei verhalen en ook op internet dat kinderen die met de helm op geboren worden paranormale gaven kunnen hebben, en dinegn kunnen voorspellen ed.

Groetjes Ellen

Geeft ie al hints??? Aangezien het de 10 van de maand is??? ( staatsloterij...)
HAHHAHAH, sorry....
Maar ik ken die verhalen ook ja, maar geen idee hoeveel er waar van is eigenlijk. Ben benieuwd naar andere verhalen! Maar ik heb het ook nog niet gehoord dat het gebeurd is bij iemand volgens mij. Mijn vliezen zijn 2 of 3 keer gebroken geloof ik... hahahhaha!

-X- Marieke

Ik krijg al zelf visioenen van een helm, een baby,... een geboorte. Poeh lijkt me nogal wat als je dit letterlijk neemt haha

Maar serieus, ik had er nog nooit van gehoord. Maar een kind met dergelijke gaven lijkt mij ook niet makkelijk om op te voeden want je begrijpt elkaar misschien niet zo snel... Of misschien valt dat wel mee.....
Bijzonder lijkt mij.....

Succes met je ´zoektocht ´
Renske

Ken inderdaad de verhalen, maar je hoeft er niet voor met de helm op geboren te zijn

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan