met de kleine op vakantie

Hoe denken jullie hierover??

Wij gaan namelijk dit weekend een weekendje weg. Naar Duinrell. Dit omdat we van de zomer niet zijn geweest ivm mijn zwangerschap. En de twee oudste vinden Duinrell helemaal leuk.

Ik dacht ook dat dit met Tyche wel zou gaan. Maar ben nu langzaam spullen in aan het pakken en vind het toch wel eng hoor. En ook een heel gedoe. We hebben een redelijk grote auto maar het wordt echt passen en meten hoe alles mee moet. De kinderwagen moet mee en dan blijft er maar weinig plek over. Ben dalijk helemaal gestresst voor we gaan.. zucht.

Maar waarschijnlijk wordt het wel leuk en maak ik me teveel zorgen. Zijn jullie al weg geweest?

Hoi Tess,

Wij zijn ook al weggeweest en het was heerlijk. Komt vast wel goed joh! Ik had ook zo iets van wat moet ik allemaal mee, nou ik heb gewoon een grote koffer ingepakt, dat neemt uiteindelijk minder ruimte in dan allemaal tassen. Natuurlijk had ik uiteindelijk veel te veel kleertjes mee voor ons mannetje maarja stel je voor hij spuugt of poept zich er onder dus ik had twee setjes voor elke dag mee!  
Nog een advies nemen jullie een eigen campingbedje mee? Hadden wij niet gedaan want daar was een bedje nou echt niet dat ie daar in kwam te slapen he! Zo vies.
Ik was blij dat ie nog in de kinderwagen kon slapen.
Geniet ervan en niet te veel stressen voor die tijd he!!

Groetjes Ingrid en Timon(02-08-06)

Met mijn oudste zijn we een midweek naar Ameland geweest toen hij net 2,5 week oud was. Je moet inderdaad   veel meenemen, maar het was best te doen. Hij sliep gewoon in de kinderwagen
Het komt vast wel goed. Ga maar lekker genieten van je weekendje.

Liefs Maria
mv Miguel (2 jaar) en Rafael (4 weken)

hmm we nemen niet ons eigen campingbedje mee omdat we er gewoonweg geen plaats voor hebben in de auto. We hebben er daar een besteld. En als ie vies is vraag ik een nieuwe en anders kan ze idd nog in de kinderwagen.

Heb bijna alles ingepakt.. stress is al iets minder. Heb voor Tyche ook 2 setjes per dag.. zal wel teveel zijn maar ja... beter teveel...

Wij zijn met Lukas op vakantie geweest toen hij acht weken was. Ik maakte me hartstikke druk maar het ging super goed. We zijn elke avond uiteten geweest (zat bij het arrangement in). Je had mij de eerste avond moeten zien stressen, niet normaal meer. Ik heb iedereen het eten naar binnen laten gooien zodat we op tijd in het huisje zouden zijn voor de voeding van 7 uur (werd half acht maar dat vond ik niet erg). Dag daarop was Lukas zijn schema een uur vroeger en moest hij dus om zes uur eten. Noodgewongen hebben we dat in het restaurant gedaan en daarna in de wandelwagen gelegd (we hadden in het restaurant echt een super rustige plek waar volop ruimte voor de wagen was) en met wat heen en weer wiegen hebben we geen kind aan hem gehad.

Alleen ook bij ons was er een slecht kinderbedje. Veel te laag, te groot en een plastic matrasje. Lukas voelde zich daar echt verloren in (en mijn rug ging eraan). Wij hebben hem dus ook in de wandelwagen te slapen gelegd.

Overigens zijn wij met twee auto's gegaan, mede omdat we met vier volwassen gingen. Misschien is dat ook een optie voor jullie?

we zaten ook al te denken om met 2 auto's te gaan maar dat zou nog erger stressen worden voor mij want heb een hekel aan auto-rijden (door een auto-ongeluk een 'trauma' overgehouden)  en dan ook nog zo ver. anderhalf uur is voor mij ver... nee we frotten ons er wel in . Het komt wel goed... hoop ik. Scheelt ook dat Tyches kleertjes zo klein zijn... die heb ik in zijvakken van een weekend-tas gestopt. Ik laat het jullie wel weten hoe het was.. bedankt voor de tips. En de geruststellende woorden dat het jullie wel goed vergaan is.

nou veel plezier hoor. ik hoop dat het gezellig wordt.

lijkt me super leuk om met het "gezin"op vakantie te gaan.. of gewoon lekker een weekendje weg naar een centerpark.
wij gaan misschien rond de kerst ergens naartoe.. met de hele familie..

Monique

Hoi,

Wij zijn ook al een weekend weggeweest, echt stressen voordat we gingen maar het viel reuze mee.
We gingen met mijn schoonouders, schoonbroer, zijn vriendin en hun dochtertje.
We konden gelukkig veel kwijt in de auto van mijn schoonouders anders had ik niet geweten  hoe we het  mee moesten nemen.
Ik had voor Yari elke dag 1 setje en nog 2 extra. Dat viel wel mee maar voor Yenna (2,5 ) had ik meer nodig, dat is zo'n dametje dat echt alles vies krijgt.
Nou moet ze van mij niet altijd super schone kleren aanhebben maar als we gingen uit eten, tja dan wilde ik ook dat ze schoon was. Dus dat waren veel setjes kleren.
Yari heeft gewoon in de kinderwagen geslapen, ik vind die bedjes zo vies war andere kids in gelegen hebben.

Voor jullie heel veel plezier en het komt allemaal goed.

Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan