met de pot mee eten

Mijn zoontje is 11 maanden en volgens het consultatiebureau mag hij met de pot mee eten. Ik weet niet goed hoe ik dit moet aanpakken. Hij wil nog niet eens groente met stukjes uit een potje. Laat staan geprakt eten. Hij eet wel gewoon brood ed. kauwen is het probleem dus niet.En hoe regel ik dat praktisch?Zelf eten en hem ook eten geven? Als ik hem eerder eten geef en wij later eten zit ons mannetje smakkend bij ons aan tafel. Wie heeft er tips?
 
wij laten ons dochter op de dagen dat ik niet hoef te werken mee eten.
Meestal maak ik het dan 's middags al klaar als ze op bed ligt en warm het dan rond een uurtje of 6 op.
Alleen houd mijn man niet van aardappels groente en vlees, dus eet ik samen met haar. Soms kook ik gewoon alleen voor haar en hetgeen dat overblijft vries ik in. Zelf eten we dan als ze op bed ligt.

Wat ik wel doe, is haar eten nog in de staafmixer pureeren. Ze eet wel de 12 maanden potjes, maar als ik haar gewoon eten geef vind ze het toch te grof. Zodra ik het pureer eet ze het lekker op

succes
corina

succes
 
mijn neefje wilde ook geen voeding uit potje met stukjes,maar eet wel met de pot mee. kleine stukjes snijden.
gewoon proberen en een potje achter de hand houden.
 
Terug
Bovenaan