met de pot mee eten

Zijn er al kindjes die mee eten?

Ethan krijgt nog altijd een potje maar wil steeds vaker ons eten hebben komt zelf met zijn grijp handje in mijn bord om wat te pakken en eet het dan ook op..

Het liefs wil ik van de potjes enzo af en dat hij gewoon mee eet maar aangezien ze dat eigenlijk pas vanaf een jaar mogen twijfel ik (wij kruiden ons eten 9 van de 10 keer op bord met uit zondering van vlees)

Ik heb Ethan al op het verse fruit dus daar ben ik al vanaf

Ik maak zijn eten altijd zelf. Bij hoge uitzondering krijgt hij een keer een potje. Het ligt er bij ons maar net aan wat we eten en hoe laat. Als mijn man later is, heeft ons kereltje al gegeten. En als hij op tijd is, prak ik het eten voor Tjerk. Ik maak het klaar zonder toevoegingen en die doen wij ook op het bord er pas bij. Ik doe vaak wel een scheutje melk er bij om het wat smeuiger te maken. En vlees staat lang niet iedere dag op het menu bij de kleine.

Hier hetzelfde als bij MamaAnne hoor... Connor eet al gewoon mee. Fruit krijgt ie al van meet af aan vers tenzij het niet anders kan, dan haal ik een potje.

dromertje hij zal echt niks krijgen van die maand eerder mee eten aan de pot denk ik maar, je hebt hem al eens wat gegeven en dat viel goed toch? zou het gewoon doen hoor scheelt een hoop

Terug
Bovenaan