met een eileider iui

hallo, door een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb ik nog maar een eileider. Was eindelijk na ruim twee jaar zwanger toen dit gebeurde. De arts zegt ons dat je met een eileider nog heel goed zwanger kan worden. Aan het einde van het jaar komen wij in aanmerking voor iui ( we zijn dan drie jaar bezig om zwanger te worden )) Nu is mijn vraag zou ik niet eerder in aanmerking kunnen komen, zou ik er gewoon na vragen als ik voor nacontrole bij de gyn. ben. Ben benieuwd naar jullie reacties
Groetjes Denise

Hoi Denise,

3 jaar is wel erg lang, warom moet je zo lang wachten? Wij hebben al na 7 mnd MM onze eerste IUI gehad, nadat alle onderzoeken af waren gerond. Wij zijn  nu in totaal 20 mnd bezig. Ik vind niet dat ze dit kunnen maken hoor, ik zou als ik jou was hier naar vragen, en "eisen" dat je meteen kan beginnen. Waarom zo lang wachten, als er een oorzaak is gevonden dat een zwangerschap uitblijft. Gewoon doen hoor.
Veel sterkte ermee.

Kruimel

Ben ik weer.......

Sorry had niet goed gelezen, er is bij jou geen oorzaak gevonden maar wel al langer dan 2 jaar bezig, toch????? Je bent niet voor niets al zo lang bezig, dusssss go girl

Kruimel

hoi denise,

Mijn rechter eileider is afgestorven. Ook zit gewoon in de iui rondes. Dit is geen probleem, alleen is de kans een stuk minder als je eisprong aan de "verkeerde"kant zit.
Ik heb als het goed is maandag mijn derde iui en die zit deze maand aan de verkeerde kant. Toch wil het ziekenhuis doorgaan omdat alles allemaal zo dichtbij elkaar ligt. Afwachten dus. Ik ben nu 2 1/2 jaar bezig en nu 3 maanden met iui. Dus volgens mij kan het wel eerder.

Succes,

Gr Roelien

wat leuk dat er zo snel gereageerd word. De buitenbaarmoederlijke zwangerschap is nu zes weken geleden.Vtijdag 12 mei moet ik voor nacontrole ik hoop dat ik dan ook met iui mag beginnen. Ik zal er zeker een beetje op aandringen. Als je al zolang bezig bent verlies je toch een beetje het vertrouwen in een spontane zwangerschap. En nu met nog maar een eileider helemaal.Ik laat nog van me horen!!
groetjes Denise

Terug
Bovenaan