met een quinny op het strand

Hoi,

Binnenkort gaan we er met z'n drietjes erop uit. Een weekendje naar zee. Onze zoon is dan  bijna 5 maanden oud. Nu vind ik het zonde om een buikdrager voor die paar dagen aan te schaffen, maar we willen toch ff op het strand. Nu hebben we een quinny 3xl freestyle comfort en nu is mijn vraag of je met deze wandelwagen makkelijk op het strand kan. Heeft iemand hier ervaring mee of een ander oplossing?
Van de zomer gaan we 2 weken naar Frankrijk en dan is hij 8 maanden en we willen veel gaan wandelen Nu wil ik een rugdrager aanschaffen. Weet iemand welk merk goed is en wat zoiets kost?

Groetjes Sanne
 
Hoi,
ik heb geen idee of jullie wagen op het strand kan. Wij hebben een bugaboo classic (oud model) en deze kan wel op het strand. Met de ligbak gewoon rijdend de luchtbanden naar voor. En met zitting kan je hem inklappen en dan rijden op twee wielen (alleen niet loslaten)
Met luchtbanden kan je zeker op harde zand lopen en het zachte is wat moeilijker dat is dan tillen of slepen.

een buikdrager aanschaffen is idd zonde voor die paar dagen maar je kan ze ook huren kijk eens op www.babyrent.nl   Daar hebben ze heel veel en betaal je per week en sommige dingen kan je na gebruik\leen overnemen. Of kijken bij de spullen die na een tijdje gebruikt te zijn verkocht worden. Scheelt erg veel en is goed koper. Misschien ook een idee voor de rugdrager.

groetjes joyce en een fijne vakantie
 
He hoi,

Kun je het voorste wiel vastzetten? Bij die van ons wel en volgens mij is dat dezelfde wagen. Dan moet je makkelijk door zand kunnen rijden (het zwenkwiel zwenkt dan niet meer alle kanten op). Dit is een van de redenen dat wij onze wagen hebben gekocht, we wandelen heel veel en niet altijd op verharde paden.
Wat een rugdrager betreft, ik zou eens kijken of je er een kunt lenen. Die dingen zijn best duur en straks vindt je kindje er geen bal aan. Ik ga er een huren bij een babywinkel in mijn dorp. Bevalt het, dan trekken ze de huurprijs van de aankoopprijs af, een mooi systeem. ik ga voor een Nomad, lijkt mij een stevig ding en niet zo slecht voor je rug als goedkopere uitvoeringen (tips van vrienden gehad niet te bezuinigen op je rug...)

veel plezier!!!

Jootje
 
Hoi,

Voor een rugdrager moet je kindje al heel goed kunnen zitten. Dit is nu nog niet te zeggen of je kindje dat dan al kan. mijn dochtertje vind ik nu met 9 maanden nog niet goed genoeg zitten om in een rugdrager te gaan voor een lange tijd.
Ik heb haar met 8 maanden nog in de buikdrager mee genomen om te gaan wandelen, was wel erg zwaar met haar 8,6kg, vooral bergop waarts.
Misschien kun je lop marktplaats goedkoop een buikdrager kopen en kijk dan naar een babybjorn die zijn heel comfortabel om te dragen. Gebruik je hem niet meer kun je hem waarschijnlijk voor dezelfde prijs weer verkopen.

Groetjes Renée










 

Ik weet niet waar je woont, maar ik heb anders wel een draagdoek (tricot slen, kijk maar een op www.babylonia.be) die je mag uitproberen tijdens je vakantie. Weet je direct of het wat is....

Lot
 
Hoi sanne,

Wij hebben ook een buikdrager en die zijn voor korte afstanden erg goed maar
als je best wel een eind wil lopen en dan ook nog in dat mulle zand is dat niet
erg prettig voor je rug. Dat is onze ervaring.

Groetjes Renate
 
Terug
Bovenaan