met een spreidbroek de zomer door......

hallo allemaal,
mijn dochter van bijna 1 heeft een (dr. visser...) spreidbroek,
aangezien het mooie weer er aan komt ben ik benieuwd of er andere ouders zijn die mij kunnen adviseren of tips hebben over wat mijn dochter onder haar spreidbroek aan kan bij mooi/heet weer.
nu heeft ze voornamelijk marjotjes aan en af en toe een dun katoenen broekje, maar dit laatste geeft door de kreukels toch irritatie's aan de beentjes. ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
alvast bedankt voor de reactie's
groetjes
 
Hoi,

Als het nog irriteerd met de kreukeltjes is het denk ik verstandig om weer terug te gaan naar de instrumentenmaker. Ik ben ook tot twee keer toe terug geweest omdat het vreselijk in de knietjes sneedt. Daarna heeft mijn zoontje totaal geen last meer gehad van smetplekken. Ik deed hem telkens maillots aan. Verder heb ik niet echt tips voor de zomer. Misschien is het wat om de maillot korter te maken?

Groetjes Renate
 
Siene,

Kijk eens op www.hetgaiahoekje.nl. Daar kun je flanellen inleggers bestellen voor de beugels, dan is er geen direct contact met de huid. Een (aangepast)   broekje kan er dan overheen. Succes!

Gabrie
 
Gabrie ontzettend bedankt voor de link!!!!
Echt super. Daar verkopen ze precies waar ik naar zoek, ik ga ze meteen morgen bestellen!

Renate,mijn dochter had gelukkig geen last van smetplekken en schuurplekken bij haar knietjes,  ik weet niet of je zoon ook nog steeds een speidbroek heeft, maar het is anders  zeker de moeite waard om even te kijken.
 groetjes siene
 
Terug
Bovenaan