met een spuitje??

Even een vraagje; ik heb wel eens gehoord dat sommigen het sperma van hun man inbrengen met een spuitje, wel niet zo romantisch maar als het werkt wel effectief.Mijn man is vrachtwagenchauffeur en eigenlijk nooit op het goede moment thuis en vond zo ´n spuitje dus nog niet zo ´n gek idee, maar hoelang kan ik het sperma bewaren en waar kan iemand me dat ook vertellen.maar goed we blijven het proberen we zitten in ronde 4 en aankomende maand december een goede kans dan is hij wel thuis, dus wie weet is het spuitje dan niet nodig.

Anouk,
Spermacellen kunnen tot 5 dagen in leven blijven in jouw lichaam.
Je kunt dus al een paar dagen voordat jouw eisprong komt gemeenschap hebben met elkaar zodat er een mogelijke zwangerschap uit voortkomt, maar je kunt niet zomaar het sperma een paar dagen ergens bewaren.
Mensen die gebruik maken van een spuitje doen dit vanwege b.v. vaginisme of omdat iemand zwanger wil worden van een donor zodat ze geen gemeenschap hoeven te hebben.

Succes, groetjes anoniem

Dat is een hele andere discussie volgens mij: wat haar man ervan vindt, daar gaat dit niet over, ze stelt gewoon een vraag!!!

Mijn man heet wat beperkingen waardoor hij niet in mij kan klaarkomen. Lastig als je een kindje wilt. We kunnen wel seks hebben hoor. En daarna komt hij dius klaar in een spuitje en dat spuit ik dan weer bij mijzelf in. Zo ben ik al een keer zwanger geworden, dus het kan echt.
MAAR: het sperma kan je maar hooguit twee uur (op lichaamstemperatuur) bewaren, daarna gaat het zaad dood. In jouw geval dus geen optie helaas.
Ik denk dat je eens bij een gyn moet informeren, want invriezen in het ziekenhuis is misschien wel een idee.

Groetjes,
noem me maar 'Vrijdag' dat is makkelijker dan anoniem (en neem me niet kwalijk dat ik mijn echte naam niet noem, ik vind dit altijd erg pijnlijk voor mijn man, vandaar!)

Terug
Bovenaan