Met Feline bij de kinderarts geweest...

Hoi meiden!!

Feline heeft het de eerste 1,5 week super goed gedaan... Heel veel slapen, goed uit de borst drinken & goede plas en poepluiers...
Vanaf 1,5 week geen poepluier meer... Bij bv kan dat, maar ons Danique heeft een probleem met haar darmen (tot haar 2e jaar heeft ze heel veel in het zkh gelegen tot aan WKZ Utrecht aan toe) en die stopte ook toen ze 3 wk was met poepen...

Nadat Feline 6 dg geen poepluier meer gehad had, en erg veel buikpijn kreeg en stinkscheetjes liet, ben ik 's maandags naar de huisarts gegaan. Die nam meteen contact op met kinderarts van Danique. Advies Lactulose en geen poepluier is woensdag terug komen.

Geen poepluier kunnen verschonen, dus... Woensdag terug. HA luisterde naar t buikje, belt meteen dienstdoende kinderarts en moesten meteen naar de spoedeisende hulp komen. Feline werd door de KA direct mee naar de afdeling genomen en kreeg een hoogkkysma.. Daardoor kwam er gelukkig wat ontlasting uit... Ze is een dag moeten blijven. Lactulose opgehoogd en nu moeten we noteren wanneer ze poept... Ze moet nu om de dag, uiterlijk 2 dg een poepluier hebben, anders moeten we contact opnemen met het zkh...

Het gaat nog niet van harte... Ze heeft zaterdag wat gepoept, zondag en vandaag weer niet... Ik wacht morgen even af en anders wordt het weer bellen...

Jammer is dit... We hebben al nagevraagd of het erfelijk kan zijn, omdat Danique hetzelfde probleem heeft. Die krijgt ook iedere dag medicijnen en een heel streng dieeet om te kunnen poepen... Raar toch...

Verder doet Feline het super! Huilt bijna niet gelukkig, drinkt nog steeds goed (wel minder naar mate haar buikje voller zit) heeft een goed ritme, 5 à 6 voedingen. 'S nachts slaapt ze al ver door 22.00 tm 5.00/5.30 en slaapt vervolgens lekker door tot 9.00/9.30... Kortom op het poepen na, niks te klagen!!!

Oeh wel spannend hoor! maar fijn dat het al wat beter gaat...

Ik hoop dat het toch beter gaat met dat poepen want dat is wel echt heel vervelend en ook niet lekker ontspannen als je je daar druk om moet maken.

Een dikke kus voor jou en feline!

Wat rot dat het weer gebeurt! Dat ontlasting verhaal ken ik helaas ook...Lactulose en forlax gedoe, bah! Ik hoop van harte dat het toch nog gaat meevallen!

wel lekker dat het verder zo goed gaat, ik zou willen dat ik die van mij zo durfde laten doorslapen..ben zo bang dat ze BLIJFT slapen..Ik ga maar eens met de kinderarts overleggen.. ; )

Terug
Bovenaan