Met glinsterende oogjes boven aan de trap...

Vanochtend was onze zoon (2 jr+1 mnd) eerder wakker dan normaal. Na wat geklets aangehoord te hebben ben ik vlug onder de douche gestapt om fris en fruitig aan zijn ledikantje te kunnen staan. Na het douchen belde een collega. Tijdens het telefoongesprek hoorde ik "boem", gestommel en geklets. Ik kijken: staat meneer boven aan de trap (zonder traphekje) te grinniken. Hij had zelf zijn slaapzakje uitgedaan, uit bed geklauterd en de slaapkamerdeur open gedaan; en daar stond hij dan.
Ik was behoorlijk geschrokken en moest eigenlijk ook een beetje lachen. De slimmerd...
Ookal kan hij de trap aflopen, je wil niet weten wat er had kunnen gebeuren.

Vandaag wordt er een traphekje gehaald, deurkruk van zijn kamer is omhoog gezet zodat hij er niet meer bij kan.

Afwachten of dit een ritueel gaat worden, zo ja, dan maar overstappen naar een ander bed of een spijltje eruit halen.

Wat hebben jullie gedaan?
 
Hi

wij hebben er spijlen uit gehaald, kan hij er in en uit kruipen. En een traphekje, die hadden we al, maar die moeten we nu dus dichthouden als meneer boven is. we zijn er wel mee bezig een nieuwe kamer te maken dus binnenkort krijgt hij een echt bed.

groetjes,
lia
 
Terug
Bovenaan