Met groeiende hoop meld ook ik me aan bij de club.

Afgelopen jaar ben ik 3x zwanger geweest waarvan de eerste ook nog is een tweeling 1 in en 1 buiten de baarmoeder. Helaas bij allemaal niet goed gegaan.
Behalve die buiten de baarmoeder haalde ze de 6e week niet eens.
Volgende maand zou ik gaan bloed prikken samen met mijn man om te kijken waarom ik binnen 1 jaar 4 kinderen verloren heb maar dan de verrassing:
Ik ben opnieuw zwanger en zit vanaf vandaag in mijn 6e week dus de hoop groeit.
Zal mijn zoontje dan eindelijk een broertje of zusje gaan krijgen?

Gefeliciteerd en wat ongelovelijk spannend! Ik herken me helemaal in je verhaal, vorig jaar 2 x mk gehad en 1 bbz. Dus drie keer zwanger in een jaar. Nu inmiddels 15 weken zwanger. Heel veel succes is de spannende tijd!

groetjes jessi september mama

Is ook spannend elke keer als ik nattigheid voel schiet het in mijn keel dan ren ik naar de wc en haal weer rustig adem dat het loos alarm is.
Ben blij als ik de eerste trimester door kom dan kan ik tenminste genieten.

Phew, ik heb dat gelukkig niet zo, maar ik heb dan ook (wederom gelukkig) nog geen negatieve ervaringen gehad met zwangerschappen. Besef me wel dat het allemaal heel pril en kwetsbaar is, dat wel. Maar gek genoeg voel ik me tegelijkertijd ook onoverwinnelijk en onkwetsbaar omdat ik zo'n stoer en mooi geheim met me meedraag. Heel bijzonder!

Tja bij mij is het dubbelzinnig je bent trots erop maar tegelijkertijd je kan de miskramen niet vergeten dus overal extra voorzichtig mee en tegelijk heb ik mijn poets gedrag al terug wil het liefst alles schoon gaan maken wat helaas niet gaat.

Terug
Bovenaan