Met hoe veel maanden terug brabbellen?

Hallo!

Mijn meisje is nu 6 maanden en heeft weinig zin om andere geluidjes te maken als haard op aanhalen en languit "aaaa....aa..aaa" gaan krijsen. Brabbelen ga, ga.. ba, ba... dat zit niet in. Ik praat heel veel tegen haar afgewisseld met baby en volwassen taal. Verschillende toon hoogtes, echt van alles. Ze wil er gewoon niks na doen. Is dat normaal. Vanaf welke leeftijd brabbelen kindjes terug? Moet ik me terecht zorgen maken?
 
Als ik met mijn meissie van 3 maanden praat gaat ze zeker terug brabbelen. Ook doet ze bepaalde geluiden na. Het is nu nog alleen a, e, u en o, maar de rest zal ook zeker nog komen.

Groetjes,
Natasja
en
Anne (29 nov)
 
Marissa is 7 maanden en 1 week en kan ook alleen nog maar gillen. Af en toe een duh ofzo ertussen maar gillen en krijsen (van plezier) blijft toch wel favoriet. Las op de zomer 2006 moeders dat er al kindjes zijn die papa en mama zeggen. Erg vroeg maar ja elk kind verschilt. We wachten rustig af maar ben wel aan het oefenen met overdreven mama zeggen en dan maar hopen dat ze dat als eerste zegt
 
Terug
Bovenaan