met hoeveel maanden mag een baby zwemmen ?

ik heb het pas toevallig gevraagd bij het cb
en ze advieserde mij na de eerste inenting (2mnd).
maar zij ze daarbij, je doet het meer voor jezelf dat voor je kleine, die zal na 10 min al moe zijn.
dus kun je het beter doen als ze 5 a 6 mnd zijn als ze minder slapen overdag.
ik ga er nog even mee wachten, mn mannetje is nu 11 weken
 
hoi,

bij mij op cb zeiden ze 6 weken en 4 kilo.
vorige week met onze zoon in het water gegaan op vakantie, dit was maar 27 graden en hij vond er niet veel aan. hij huilde niet, maar rilde wel, dus we hebben hem er maar snel uitgehaald, hij was toen 10 weken.

gr floor
 
Hai,
ik ben met babyzwemmen begonnen toen mijn zoontje 6 maanden was.
De les duurde zo'n 20 min en dat was inderdaad lang genoeg. De laatste 5 minuten was hij het eigenlijk al zat. Maar hij vond het wel echt super, spatteren en liedjes zingen! Ik persoonlijk vind het echt een hele leuke activiteit voor ouder en kind lekker samen van elkaar genieten en even alleen op elkaar gericht te zijn. Na de zomerstop gaan we zeker weer verder! Heb het als zeer ontspannend voor ons beiden ervaren.
En wat de leeftijd betreft, mij is het ook pas na de eerste inenting aangeraden en alleen in speciale babyzwembaden ivm chloorgehalte.
groetjes
 
Hoi,

Er staan hieronder ook nog meer vragen over babyzwemmen!
Leeftijd zegt iedereen iets anders over, ik ga pas va 6mnd.
Ga na de zomerstop beginnen met mijn jongste hij is dan 7,5mnd en ga ook weer verder met zijn broer 3jr, dus ben benieuwd hoe dat gaat twee tegelijk..
Maar het wel echt heel erg leuk om te doen, voor de kinderen en jezelf!

GroetjesMJ
 

Hallo,

Wij gaan straks na onze vakantie beginnen met babyzwemmen voor mijn jongste zoontje.
Met mijn oudste zoontje zijn wij begonnen toen hij bijna 6 maanden was en hij vond het echt heel erg mooi en gezellig, nu is hij bijna 4 (oktober).

Zijn broertje is net 5 maanden als wij na onze vakantie gaan zwemmen en we hopen dat hij het ook heel erg leuk gaat vinden.

Ben dus straks ook met 2 kinderen aan het zwemmen eentje om 9.30 en eentje om 10.45 maar als hij 4 is mag hij over naar een andere groep voor het echte zwemmen en gaat hij eerst over naar de zaterdagochtend.

Groetjes Mammajesse

 
Terug
Bovenaan