Met hoeveel weken hebben jullie een pretecho gedaan.

Hai,

Ik ben bijna 20 weken zwanger, de 20 weken echo gaan we niet doen, maar we overwegen wel een pretecho. Met hoeveel weken hebben jullie een pretecho gedaan of wanneer is de echo op zijn mooist ( is natuurlijk wel afhankelijk van de ligging van het kindje ), ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes Inge

Hoi Inge,

Ik heb zelf een 2D echo gedaan met 26,5 dagen en dit is echt te laat, je kan nog wel dingen zien maar ze kunnen je kindje niet volledig in beeld krijgen.
Bij het echo centrum waar ik ben geweest raden ze een 2D  pretecho aan met 24 weken en de 3D echo met een week of 26/27.

Gr Lique  

hoi een pret echo laat je maken rond de 23 24 wekn als je een 2d of 3d wil laten doen doe je het later dan krijgen ze je kindje niet volledig meer in beeld en dat is sondu ik heb het altyd rond deze weken gedaan ben nu zwanger van num. 4 en ga het ook zeker weer doen tis echt geweldig gr. manon ps de 20 weken echo krijg ik altyd standaard bij de verloskundige jij niet?

Hoi,

Wij hebben met 20 weken de screeningsecho gehad maar dat was alleen in 2D. De pretecho, dus met 3-en 4D echo's, hebben we met 23 weken gedaan. Hartstikke mooi, maar je kindje is dan nog wel erg mager. Toch waren de beelden super mooi en het is inderdaad zo dat ze je kindje dan nog helemaal in beeld kunnen krijgen.
Ik zou nog best wel met een week of 30-32 nog een 3D echo laten maken, dan is de vorm van het gezichtje nog beter te zien!
Ik denk dat het hoe dan ook geweldig is, ongeacht wanneer je gaat!! Zodra je kindje helemaal "af" is en wat groter is tenminste. Ik zou het zelf niet met een week of 12 of zo doen, maar zelfs dat kan. Keuze is aan jullie zelf! Mijn ervaring met 23 weken was in elk geval super!

Mocht je in Brabant wonen, dan heb ik nog wel een super-adresje voor je!

Groetjes Anoek

Hoi,

Ik zou als ik jou was rond 30 weken-34 weken gaan, dan hebben ze het meeste spek. Na de 35 weken wordt een beetje riskant omdat het kind dan vaak ingedaald is en je dus niet meer kunt echo-en, of het wordt een beetje lastig..

Mocht je een tripje naar brabant willen maken, dan raad ik je Babyecho Son aan, www.babyechoson.nl     Hier krijg je een echo en kun je voor de helft van het geld later in de zwangerschap nog een keer gaan, ook veel foto's.. Maar ik ben ook een beetje bevooroordeeld hoor, want het is mijn tante en een hardstikke leuk mens.

Ik hoorde ook goede verhalen over Babyview in Arnhem?
Groetjes
Maranke

Terug
Bovenaan