Met hoeveel weken moesten jullie vaak plassen

Hallo allemaal,

Ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger. Op het moment hoef ik nog niet vaker na de WC. Met hoeveel weken kregen jullie hier last van. Ik zit me weer eens zorgen te maken.


Groetjes,

Leeuwtje
 
Dat had ik al vanaf het begin, al voordat ik wist dat ik zwanger was. Dat komt niet doordat je blaas in het gedrang komt, maar door de hormonen. En sommige vrouwen hebben dit veel minder. Bij mij was het met een week of 10 weer grotendeels over en nu is wordt het weer steeds erger (bijna 17 weken). Ik moet nu ongeveer om het uur plassen.
 
Ik ook vanaf het begin, was voor mij een tkene van zwanger zijn.
Verder maakte ik me ook zorgen omdat ik niet misselijk was ( was de eerste keer ook niet zo en dat is mis gegaan ) en wat was ik gisteravond ( kots ) misselijk. Zo zie je maar dat het allemaal nog kan komen. Is ook nog vroeg.

Groetjes van mij.
 
hallo leeuwtje.
ik ben nu 25 weken zwanger en in het begin hoefde ik niet zo vaak te plassen ,
mischien ben ik een van de weinige??
alleen snachts rond 3 uur moet ik er een keertje extra uit om te plassen..
overdag drink ik ruim 2liter vocht bijelkaar dus dat zit ook wel goed...waarschijnlijk heb je net als ik goed getrainde blaas...
 
Ik hoefde in het begin van mijn zwangerschap niet meer te plassen dan anders. Maar nu ik 11 weken ben, moet ik ongelooflijk vaak plassen.
's Nachts wel minimaal drie keer m'n bed uit. En overdag ook om de haverklap...
 
Ik hoefde in het begin ook niet vaak te plassen alleen moet ik er 's nachts 3 x uit. Als ik overdag iets heb gedronken moet ik wel binnen 5 minuten naar de wc, maar daarna weer een hele poos niet meer.
Groetjes dorethe (16 weken en 3 dagen)
 
Ik ben nu ook iets van elf weken zwanger en ook ik ben steeds net van de wc af als ik denk: oh jee, nu alweer? Misschien drink ik gewoon teveel hihi. Maar het zijn steeds van die kleine beetjes. hoop ook dat de weken van Moeders voor Moeders snel voorbij zijn, want het is af en toe best lastig om niet gewoon lekker op de wc te kunnen zitten....
 
Ik heb er in het begin ook geen last van gehad. Nu is het sinds een week of twee wel duidelijk vaker gaan worden, dat ik naar het toilet loop! Ik ben nu 28 weken. Zo zie je maar, het is in ieder geval echt niets om je zorgen over te maken, je moet juist blij zijn als je zo lang mogelijk nergens last van hebt !!!

Succes en groetjes, Mies
 
Terug
Bovenaan