Met IVF begonnen

Hello ladies,

Afgelopen zaterdag is een spannende fase voor mij aangebroken, ik ben nl. gestart met de medicatie voor mijn/onze 1e IVF-poging.
Ik ben in het boek van Marielle Croon aan het lezen (mooi en duidelijk!) en ondanks dat er geen garantie is (is er nooit) geeft het me goede moed. De slaginspercentages van IVF zijn in het UMC Utrecht (en UMC Leiden) toch érg goed en dat is bemoedigend. En positiviteit is nu erg belangrijk.
Ik hou jullie op de hoogte.

liefs van Suus

ps Hoestie Mariska, alles ok?

He Suuske, alles goed hoe gaat het met je hormoontjes? Mooi boek het van Marielle Croon. Ik ken het. Ik moet nu effe wachten tot einde november dan heb ik weer een afspraak bij de ferti-arts en zal ik de recepten meekrijgen spannend hoor. Ik wil jou ervaringen op de voet volgen en duim enorm voor je. Wat is nu je volgende stap (echo?)

Liefs Molly.

Hoi Suus,

Hier gaat alles okay, je hebt zo z'n ups en downs van de medicatie, maar op dit moment is het up (hihihihi). Wacht vol spanning op de echo morgen. Je hoort het wel weer he.

Lfs
Mariska

Hoi Molly,

Het is wel magisch met de berichten hier he, zo zie je je bericht, zo weer niet! Ik probeer het toch :)

Met mij alles so far so good, maar het 'echte werk' moet ook nog komen natuurlijk...mijn volgende medicijn moet ik -ernaast- vanaf 20/10 gaan spuiten (Lucrin) en dan is de 1e echo op 1/11.

Voor jou begint het nu ook al in zicht te komen! Nog 6 weekjes en dan is het al zover voor je! dan heb ik ongeveer mn punctie (hopelijk)...zitten we er samen in! Lief hoor dat je voor me duimt doe ik ook voor jou!

Dat boek is idd mooi en erg duidelijk. Mooie foto's ook he. Eigenlijk wel een soort 'bijbel', zoals Lill ooit zei...

Ik spreek je gauw (moet weer effe aan de slag)
liefs, Suus

Hee Maris,

Spannend morgen jaaaa!!Ik hoop opnieuw voor je dat het nu allemaal OK is.
fijn dat je een piek hebt (ipv een dalletje), vasthouden he.

Veel suc6 morgen, ik zal aan je denken.
lfs. Suus

Terug
Bovenaan