met je nod dag wel klussen?

A

Anoniem

Guest
Hai!

Ik heb even een vraagje!! en ik hoop dat iemand het weet.
Mag je op je nod wel klussen? Het is al eerder gebeurt dat als we savonds geklust hadden en het was mijn nod dat ik de volgende ochtend ongi was.Ik baalde er zo van en dacht dat het kwam omdat we geklust hadden.  Ik heb namelijk ook gelezen, was wel een oud boek, dat als je zwanger bent je in de eerste drie maanden, op de dag dat je normaal ongi zou worden, je beter niet kan klussen.  Ik zit nu vreselijk in de zenuwen of ik morgen nou ongi word....Wie kan me helpen?...

Liefs,
Purk.

Hi Purk,

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten! Toen ik zwanger was had ik de eerste drie maanden accuut geen zin meer in seks, dus tja ehm....

Maar ik denk dat als je echt zwanger bent dat het vruchtje echt niet zomaar loslaat hoor! Volgens mij is dat ook achterhaald en kunt je gewoon veilig  seks hebben als je zwanger bent.

sorry dat ik je niet echt hiermee kan helpen!

Groetjes
Sylvia

Hallo

Ik denk niet dat als je zwanger bent het vruchtje af komt als je op of rond  je nod sex heb.
Maar heb wel eens gehoordt dat je beter kunt wachte tot na je nod.
Maar zelf heb ik wel het idee wanneer je rond je nod doet(sexen) dat het wel je ongi opwekt.  ik vindt het soms wel makkelijk dan zit je je eigen ook niet gek te maken dat je misschien zwanger bent.

Maar ik weet niet of dit bij iedereen werkt.

Gr lily  

Terug
Bovenaan