Met meisje goed

Ze gaat vandaag over op 7 voedingen ipv 8, ze drinkt alle flesjes zelf. De sonde gaat eruit, en ze ligt alweer 2 weken in een wiegje.

Ze mag waarschijnlijk gauw naar huis, maar dat ligt nog aan de bradys. Hopelijk kan ze snel van die monitor af...als ze nu een paar dagen brady vrij blijft mag ze echt naar huis. Ik vind het net als m'n eerste kind eng, bang dat ze toch nog een diepe brady krijgt als ze thuis is, maar ja, het ziekenhuis zal het wel weten.....

Ik sluit het hier ny af, het doet me best verdriet. Ik heb enorm meegeleefd met een groot aantal hier, maar kom er net achter dat m'n naam en de geboorte van mijn kindje (de eerste van dit forum) van de lijst gebumpt zijn.

Ik ben sowieso heel veel verdrietig de laatste tijd, maar tien weken ziekenhuis is best pittig. Dit was ook m'n laatste kindje, ik wil dit nooit meer meemaken, en drie is een mooi aantal. Maar dat nu zelfs een forum me zo diep weet te raken zegt genoeg. Vaarwel allemaal, veel sterkte met alles. Ook nemo met farrel wens ik heel veel sterkte, ik weer dus precies wat je meemaakt, maar ..nou ja, laat maar. Tot kijk, sterkte bij jullie bevallingen!

IJzebel,

Wat fijn dat het zo goed gaat met je dochter. Ik duim voor je dat ze snel met jullie mee mag naar huis.

Wat jammer dat het je zo diep raakt, het is vast niet zo bedoeld. Maar ik weet als geen ander als je niet lekker in je vel zit, dat dingen je diep kunnen raken.

Meis, ik hoop dat er snel weer rust is in je gezinnetje en dat jullie dan samen kunnen genieten. Een forum kan je steunen, maar ook verdriet doen. Weet dat je altijd welkom bent!

Liefs grote broer

Wat een heftig verhaal en wat een hoop verdriet zit er nog bij je. Heel logisch. Wat jij hebt meegemaakt de afgelopen tijd en nog steeds meemaakt, zal je nog lang achtervolgen. Je zult het op een dag een plekje kunnen geven maar daar heb je tijd voor nodig. En die krijg je pas op het moment dat je je grootste zorgen kunt laten varen en je kunt gaan genieten van je dochter. Dan komt het verwerkingsproces pas. Ik hoop dat je dat beseft en dat je jezelf daar ook de kans voor geeft.

Dat je van een/de lijst bent gezet is waarschijnlijk een actie van 1 persoon en nog waarschijnlijker, niet bewust gedaan. Dit zijn allemaal aanstaande moeders met ieder hun eigen zorgen en buien. Ze (wij) voelen ons het ene moment prima maar het volgende niet. Dat heb jij zelf ook meegemaakt.
Maar ik weet zeker, dat dit niet opzettelijk is gedaan en ik hoop dat je dat idee kunt laten gaan. Iedereen leeft met jou mee, zelfs een augustus mama zoals ik :) Probeer wanneer je kan, nog wat steun te halen uit dit forum, wanneer je er aan toe bent. Misschien straks bij het babyforum waar je dezelfde meelevende mensen zult ontmoeten die ook ieder hun eigen ding meemaken.

Het ga jou en jouw baby'tje goed. Ik wens jullie het allerbeste.

Een augustus mama.

hey

vind het fijn voor jullie dat het goed gaat met jullie meisje, hopelijk mag ze snel mee naar huis, en kunnen jullie nog meer van haar gaan genieten.

verder wens ik jou en je gezin alle goeds toe en ik hoop dat je snel in een wat rustiger vaarwater komt. Net wat grote broer zegt: weet dat je altijd welkom bent!

Liefs, Lovertjuh

Meissie, wat een verdriet. En dat terwijl je een derde wondertje in je leven hebt. Kan je alleen zeggen dat je van zo'n lijst niks moet aantrekken en probeer het goede uit dit forum te halen. We hebben het beste met je voor en ook ik zeg dat je meer dan welkom bent! Hopelijk ziet alles er binnenkort rooskleuriger uit en kan je vollop genieten van je gezinnetje.
Liefs

@ijzebel,

Ik lees net je berichtje. Ik wist helemaal niet dat jij al was bevallen en dat jouw kindje ook in het ziekenhuis ligt. Ik kom nu alleen af en toe op het forum om te vertellen hoe het met mijn kleine mannetje gaat en lees verder geen berichtjes, dus vandaar. Ik snap idd hoe je je voelt, wat voor een verdriet je hebt. Het liefst wil je je kindje thuis hebben maar je weet dat ze in het ziekenhuis het beste af zijn op het moment. Meis als je behoefte hebt om te praten, daphnekira@hotmail.com, stuur me maar een mail....

dikke kus ook voor je kleine meissie

Terug
Bovenaan