met mijn mannetje na de kno-arts

Op school gaven ze aan dat Nick achter loopt met zijn taalontwikkeling. Ze willen graag dat hij naar logopedie gaat.
Deze heb ik inmiddels gebeld maar ik wou voor de zekerheid ook even naar de huisarts om naar zijn oren te laten kijken. Hij heeft namelijk vaak oorontsteking gehad. Maandag bij de huisarts geweest en hij heeft dus vocht achter zijn trommelvlies.

Woensdag gaan we dus even naar de kno-arts om te kijken wat ze ermee willen. Hopelijk gaat hij nadat hij geholpen is ook duidelijker praten. Even afwachten dus.

Liefs sandra

Hoi Sandra, wij zijn onlangs ook geweest (Roos en ik), ik had het idee dat Roos niet goed kon horen en ze is altijd verkouden en heeft daardoor  ook  een open mondje.
Bij Roos wordt de 23e de neusamandelen geknipt en haar oren worden doorgeprikt en uitgezogen. Daarna wordt er gekeken of dat afdoende is of evt. buisjes nodig zijn.
Ik vind het allemaal nogal wat en ook best spannend, ben dan ook erg benieuwd wat ze met Nick gaan doen.
Fijn dat je snel terrecht kunt!
Succes met je grote-kleine man.

groetjes Daniëlle.

Hoi,

Steffan heeft precies hetzelfde gehad. Aangezien hij een tweeling zusje heeft viel het heel erg op dat hij nog niet zo goed praatte. Hij heeft in februari buisjes gekregen en is sinds die tijd alleen maar aan het praten. Hij heeft zijn achterstand heel snel ingehaald.

Succes bij de kno-arts.

Liefs, Nicole

Hallo,

Bij Jasper hebben ze twee weken geleden buisjes geplaatst (vanwege veel oorontstekingen en vochtophopingen)  en zijn neusamandelen weggehaald. Heeft absoluut geholpen bij hem. Hij praatte al wel veel, maar nu merk je dat hij duidelijker praat en nóg meer. Hij lult de oren van onze kop haha!

Veel succes bij de kno-arts!

Groet,
Jacqueline

Terug
Bovenaan