Met naam

Hoi allemaal,

Ik heb hier al eens eerder wat geschreven.. maar ik wist niet of er meer dames waren die al lang bezig zijn.
Ik zal me even voorstellen. Ben 27 jaar en ruim 1 1/2 jaar bezig om zwanger te raken. Wij zijn onder behandeling bij het ziekenhuis en daar volgen ze nu mijn tweede cyclus, vandaag weer geweest en vrijdag moet ik weer terug omdat ze denken dat ik nog geen eisprong heb gehad. Dit is wel al dag 19 van mijn cyclus, dus als er idd nog geen ei is geweest, wordt het dit keer wel een hele lange cyclus.... De langste tot nu toe voor mij. OHHHHH ik wil zo graag een kindje met mijn mannnetje samen. Het zou zo'n aanvulling zijn op ons leven.. We zijn nu ruim 2 jaar getrouwd, en willen dolgraag een stap verder zetten. We zijn zo gelukkig samen.. en... nog steeds smoorverliefd. Dat maakt deze soms toch wel zware periode van ziekenhuis lopen toch wel een stuk verdraaglijker!
Heel veel liefs en tot snel, Lill.

p.s. ik hoop dat iedereen hier heeel snel zwanger mag worden!

He Lill
Lijkt me heel moeilijk, je wilt zo graag en elke keer wordt je weer teleurgesteld. Hoe lang duurt je cyclus normaal gesproken? Heb je wel eens getemperatuurd? Er is hier ook een forum voor als zwanger worden langer duurt, je bent hier natuurlijk ook van harte welkom!
Ik hoop dat je 'ei'snel komt zodat je verder kunt.
Sucses, liefs Anne

Hoi Lill,

En dan denk ik dat ik lang bezig ben met mijn 9e ronde...
Ik vind dat je nog aardig positief overkomt in je berichtje.
Ik wens je heel veel succes.
Wat Anne zei over het forum "als zwanger worden wat langer duurt", hier kun je misschien wat ervaring uitwisselen met vrouwen die ook als zo lang bezig zijn. Wij hebben hier niet zo'n ervaring met de medische molen.
Maar je bent hier uiteraard van harte welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd, zou ik maar zeggen. Al hoop ik voor iedereen dat ze niet zo lang hier hoeven te blijven en snel naar het zwangerzijn-forum mogen.

Groetjes

Terug
Bovenaan