met of zonder opa en oma

A

Anoniem

Guest
Ik zit met een klein dilemma. Niet wereldschokkend maar ik probeer nu al twee dagen een antwoord te vinden. Wij gaan de eerste week september naar de Efteling met Marissa. Afgelopen weekend zijn we naar de kermis geweest en ze vond het geweldig! Als we naar de Efteling gaan is ze alweer een maand verder dus we verwachten vooral enthousiasme over de Droomvlucht en dan soort atrakties. Maar nu komt het dus. Zullen we met zijn3en gaan? Of zullen we opa en oma meevragen. Ik denk zelf dat Opa en Oma wel heel graag mee zouden willen omdat zij hun prinsesje ook willen zien genieten. Verder zijn het geweldige mensen dus ook nog eens echt gezellig als ze mee gaan. Verder kunnen mijn man en ik dan ook in een paar atrakties omdat zij dan bij Marissa kunnen blijven. We gaan op dinsdag als de scholen weer zijn begonnen dus dan is het heerlijk rustig.
Of vragen we opa en oma niet mee en gaan we lekker als gezin genieten van elkaar. De Efteling is voor mij echt een Big Thing, ik kijk al vanaf dat ik zwanger ben uit naar de eerste keer met Marissa in de Dromvlucht. Maar daar kan je met 2 volwassenen en 1 kind in 1 bakje. En haar eerste keer wil ik haar bij mij hebben. Maar Opa en Oma willen natuurlijk ook wel een atraktie met haar doen. Verder wil ik haar zelf lekker door het sprookjespark duwen maar Oma wilt ook altijd de wagen duwen.
Allemaal dus niet echt een probleem maar ik weet ook niet goed of ik ze nou moet vragen of niet. Ik heb wel zoiets dat we van Opa en Oma moeten genieten nu het nog kan, zo oud zijn ze nog niet 61 en 63, maar je weet maar nooit. En het is natuurlijk ook wel een superherinnering voor ons allemaal. Met andere woorden:

HELP!!!

liefs Linda, mv Marissa 13-09-07

Hoi Linda,

Ik herken je dilemma een beetje. Wij zijn op dit moment aan het bedenken wat we met de vakantie zullen doen. Als we gaan (ligt aan het ziekenhuis) dan gaan we waarschijnlijk naar een vakantiepark. Dit hebben we vaker gedaan en bevalt goed. Nu weten we niet zeker of we mijn schoonouders mee zullen vragen. Zijn geweldige mensen en ik (en ook Henk natuurlijk) hebben erg veel steun aan hun, ook tijdens mijn pnd. Nu hebben ze het niet zo breed en gaan dus ook niet vaak op vakantie. Ik weet zeker dat het wel goed zal gaan maar ik vind het ook geweldig om met ons drien op vakantie te gaan. Ben dus wel een beetje benieuwd naar de reactie op jouw vraag.

Groetjes
Inge

hoi linda,

als we met mijn schoonouders zouden gaan dan zou ik ze toch thuis laten(ook de mening van mijn vriend hoor)maar mijn ouders zouden we meenemen...
we gaan volgende week ook drie weken op vakantie met mijn ouders naar een camping in frankrijk,  ze staan dan niet naast ons ons maar wel in de buurt op een ander veld voor caravans...
als ik jou was zou ik ze lekker meennemen nu ze er nog zijn en je band is goed met ze...
mijn vader is 69 en dol op roan dus ben blij dat hij nog van alles kan doen met hem...

succes met kiezen,

groetjes mascha

Het gaat bij mij ook om mijn schoonouders, niet om mijn eigen ouders. Maar ik kan echt super met mijn schoonouders opschieten. Mijn eigen vader neemt twee keer per jaar alle kinderen en kleinkinderen een dagje mee uit. Hij wilt dan alles betalen en dit jaar gaan we naar Toverland. Marissa gaat dus in september ook al met ons naar Toverland samen met Opa.

Ondertussen heb ik al een beslissing genomen.   Ik ga ze gewoon mee vragen want ik weet dat zij ontzettend zouden genieten van zo'n dag met Marissa. En dat gun ik zowel hun als dat ik Marissa een dag met opa en oma gun. Het is toch een speciaal uitje en mijn man heeft in de week dat we gaan 3 weken vrij. We willen ook nog naar een dierentuin met Marissa en dan doen we dat gewoon lekker met zijn 3en. En de rest van de weken zijn we toch ook lekker samen. Ik ga ze dus vandaag lekker mee vragen en misschien willen ze niet eens . Maar het lijkt me ook echt gezellig om met hun te gaan. ik hoop dat jij ook een beslissing kunt nemen Inge, maar ik zou zeggen: meenemen. Dit soort uitjes zijn straks hele mooie herinneringen. En juist als ze nooit op vakantie gaan dan weet je hoe erg ze van zoiets genieten. Laat je nog even weten wat jij besluit?

groetjes Linda

Hoi Linda,

Ik zal het zeker even laten weten. Maar we moeten eerst afwachten of we wel met vakantie gaan. Ligt helemaal aan wat de fertiliteitsarts morgen zegt. Als we mogen beginnen met spuiten dan zullen we precies in onze vakantie vaker naar het zh moeten en dan gaan we waarschijnlijk gewoon dagjes weg en het heerlijk hebben thuis. Dan hoef ik geen beslissing te nemen.

groetjes
Inge

Terug
Bovenaan