Met open ogen ben ik er ingetuind.... (foto)

Hey!

In de C1000 laatst kon je foto's laten maken van je kids, jullie kennen ze wel. Mooi één foto gratis dacht ik nog, die is binnen! Maar terwijl ze aan het knippen waren liet ze soms al even snel een sneak preview zien: LEUK!!! Wat lachen ze leuk, en wat zien ze er leuk uit.... Vandaag ging ik even mijn gratis foto halen, die lag heel mooi uitgestald naast de serie die ze geschoten hebben. Ik zal een lang twijfel verhaal heel kort maken: Ik heb gewoon de hele set gekocht, inc een lijst... Ik durfde bijna niet naar huis, hahahah! Gert-Jan sloeg achterover en vroeg of ik wel helemaal helder was, zo'n bedrag uitgeven....  De mooie fot van Thomas en Nina samen hangt al in de lijst aan de muur, geef toe, dan je die twee toch niet laten liggen in de winkel???   (sprak de trotse mama , die een lege pinpas heeft nu, hahaha!

Kus, Marieke

Ik zag 'm net al even op hyves. Wist niet dat ie zo 'vers' was.
Maar inderdaad, zoiets laat je toch niet liggen?!
Daarom ga ik niet meer naar dat soort acties. Ik ben ook veel te zwak!
Liefs Nelleke

Ik had al gereageerd op je Hyves, maar over een tijdje ben je blij dat je zo zwak was hoor! Wat een gave foto!
Ik zou ook meteen verkocht zijn!

Groetjes van Cissy

Cissy, van jou geloof ik direct dat je ook de hele set gekocht zou hebben ja, hahahah.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar de hele set ( 10 foto's inc deze linnen foto en een lijst!) was 199 euro....
Met recht erg zwak dus als je dit soort prijzen betaald denk ik, hahahah

This wel een ontzettend mooie foto! Allebei staan ze er super op!
Tja,ik vind het ook veel geld....maar aan de andere kant: dat geef je ook niet iedere maand uit aan fotoreportages!

Lisenka mv Tessa en Meike

Wauw Marieke, maar dat is wel een hele mooie foto!
Echt super zoals ze er allebei op staan. Eigenlijk onbetaalbaar, toch?
En iIk had je wel willen zien staan daar bij de C1000!

Groetjes,
Geeske.

Terug
Bovenaan