... met peren

ik kan jullie melden dat de eerste iui dus mislukt is,ik kon dus wel weer ff janken maar ja toch maar weer moed houwe.morgen weer aan de clomid voor 5 dagen en de tiende dag weer het ziekenhuis bellen voor een echo om te kijken hoe het met de eitjes staat hopen dat het net zo goed is als de keer ervoor toen was het super,maar helaas bij me mannetje was het niet helemaal ok hij had te weinig snelle zwemmers maar dat kon per  keer verschillen zei onze gyn.nou meiden we gaan er weer voor en we blijven ons scheel eten aan de vitamines want daar aan zal het niet liggen.ok een dikke knuffel van pepe.doei doei.

Heee meis,

wat jammer nou. Balen.
Zorg maar goed voor jezelf en je mannetje, ik strooi wat geluk jullie kant op en dan hoop ik dat het volgende keer beter gaat.
Ik ga in ieder geval heel hard duimen voor jullie.

Dikke knuf.
Miep

Hallo!

Balen zeg, helaas heb ik het zelfde meegemaakt. Echter hoorde wij dus pas gisteren dat er bij de eerste IUI behandeling veel te weinig bewegelijke zaadcellen waren (waren ze ons vergeten door te geven)
Ze schijnen vanaf het laboratorium te bellen als ze sperma aantreffen waar ze niet veel mee denken te kunnen, en vragen dan de gynaecoloog of het wel zinvol is door te gaan met het bewerken van het zaad.  
Dit keer hebben ze de Gynaecoloog niet opgebeld dus we hebben goede hoop dat het dus dit keer wel goed genoeg is.

Meisje, nieuwe ronde nieuwe kansen moet je maar denken, het gaat je vast lukken.
Vol goede moed blijven................ik duim voor je.

Groeten,

Cynthia

Geen nood!! Het is een tegenvaller maar je lichaam moet ook even wennen aan de hormonen!! Hopenlijk heb je volgende ronde meer geluk!!
Sterkte en Succes!
lfs inge

Haaaa,

Tis altijd ff balen en sjanken als het niet is gelukt! Maar de rondes gaan meteen door waardoor je nu alweer voor de tweede poging gaat. Enne jouw tijd komt vast nog wel!!! Is het deze ronde niet dan de volgende ronde wel! Laat ze maar weer komen, die rondzwemmende dikkoppen enne eerst laat je je eitjes goed groeien!!!!
Hou je taai he!?

dikke knuf Sjan

Hoi,

Balen hoor dat het niet is gelukt...kan me voorstellen dat je wel even wil janken....maar goede moed houden he....nieuwe ronde, nieuwe kansen!!

Groetjes Katie

Hai meid,

Geef niet meteen de moed op! Ik weet zeker dat jij ook een sterke vrouw bent en af en toe is het ook heerlijk op lekker een potje te janken.

Veel succes met de volgende ronde!

En meid, het komt heus wel. Ons geduld wordt alleen zwaar op de proef gesteld, maar daar slaan wij ons wel doorheen. Toch??!

Groetjes,

Sabrina (Sab)

Terug
Bovenaan