met problemen op het forum schrijven

hoi allemaal,

ik ben superblij met het forum en heb al heel wat aan de mede zwangeren en mamma's gehad, maar 1 ding snap ik echt niet, ik kan er gewoon echt niet bij met mijn verstand:

hoe kun je als zwangere met een probleem als bloedverlies, weeen, en dat soort dingen nu hier op het forum staan zonder eerst je HA of Vk te bellen? ik snap best dat er mensen zijn die niet ervaren zijn in zwangerschap maar jeetje als ik dan weer lees dat iemand zich hele grote zorgen maakt ergens om of in tranen achter de pc zit begrijp ik dat echt niet!
meiden als je twijfelt ergens aan aan je eigen gezondheid of die van de baby is er maar 1 ding dat uitsluitsel kan geven de HA of de VK .
ja we willen hier graag allemaal helpen en advies geven we willen tenslotte allemaal dat iedereen een superzwangerschap, bevalling en baby krijgt maar we kunnen geen medische adviezen geven, stel je voor dat hier 5 dames zeggen dat er niets aan de hand is en morgen heb je een miskraam, of er is een afwijking die voorkomen had kunnen worden? bel liever elke dag je VK dan  1 keer te weinig lijkt mij toch?

groetjes brenda
 
Hoi,

Je hebt  gelijk, ook ik heb in het begin van mijn zw.schap op het forum mijn angst over mijn bloedverlies geschreven en natuurlijk zijn wij geen van allen experts die op afstand kunnen zien wat iets is en hoe ernstig de situatie is. Wat ik wel heb ervaren is dat het mij in ieder geval een stukje geruststelleing heeft gegeven om voor ik belde met de vk eerst wat reakties te krijgen van andere zwangeren.   Je hebt dus gelijk wat beteft het bellen met vk en gyn om zekerheid te krijgen over wat er aan de hand kan zijn, maar het is wel heel fijn om ook je zorgen te delen met mede zwangeren en te horen wat je in zo'n geval het beste kan doen in de meeste gevallen is het gewoon de onzekerheid die telt en dan is het fijn te horen wat andere zwangeren adviseren.

Groetjes Odette(19weken)
 
Hoi   Brenda


IK ben het deels met je eens ik denk dat als ik me zelf na ga hoe ik bij de eerste reageerde dan he, dat ik zocht naar een beetje herkenning en een luisterend oor ik heb ook de verlosk. gebeld maar ik zocht ook naar vehalen van andere om te zien of ik niet de enigste was


Ik denk dat een hoop vrouwen dat hier doen
Kan alleen zeggen luister naar je gevoel toch??


Groetjes Angela< dalino-31-01-04>   (4 ½week zwanger)
 
Terug
Bovenaan