Met rugproblemen zwanger zijn

<p>hey meiden !</p><p>ik ben nu 15 weken zwanger en ik ben in mei uitgerekent, nu ben ik afgelopen mei 2018 geopereerd aan mijn lendenwerfel in mijn onderug... nu maak ik me best wel veel zorgen want de rug pijn is extreem geworden deze week en mijn dokter zegt dat ik moet rusten.. maar wat moet ik doen tijdens de bevalling?? Ik heb vaak gelezen dat een keizersnee juist niet goed is invb buikspieren maar om via de nartuurlijke weg tegaan kan ook voor veel problemen zorgen.. als iemand dit herkend kunnen jullie mij helpen?? </p><p> </p><p>Liefs Lotte</p>

Wat vervelend! Wellicht kun je nog langs den fysio voor tips om je rug spieren weer sterker te maken?
Ik ben 24 weken en heb heel veel last van me SI. Sinds 2 weken begin ik ook al te “waggelen” zoals me man dat noemt en de pijn is vaak ondragelijk, kan vaak niet op me been staan. Zie daarom ook wel op tegen de bevalling?

Hier met 2 kids ook veel pijn geleden.. tijdens bevallen met de 2e was haast niet te doen. Was dat zo vlot verliep anders ook voor keizersnede gekozen. Bekkenbodem teveel aangespannen gehad veel therapie gehad! Enorm baat bij! Nu zwanger vd 3e gaat stukken beter en af en  toe wat banden pijn.  Bij bekkenbodem therapeut geweest. 

Terug
Bovenaan